Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 38

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

UNIWERSYTET URANICZNY

Podróżnicy weszli do kolejnej komory. Znajdowało się w nim kilka platform, z czego jedna była ruchoma. Podłoga była pokryta jakąś brązową, glutowatą substancją.

- Uniwersytet Uraniczny zawsze ostrzega przed wszelkimi niebezpieczeństwami i udziela przydatnych wskazówek. Podłoga w tym pomieszczeniu może cię zabić. Postaraj się tego uniknąć. – Tą kwestią Wszechkontroler powitał ich w pomieszczeniu.

- Emmm… Czyli pomysł by zejść i przejść zwyczajnie odpada? – zapytała się Leila.

- Tak, ale to nie będzie problemem – stwierdził Luke wystrzeliwując portal na drugi koniec pomieszczenia. Jednak pocisk z Urządzenia Portalowo-Teleportacyjnego rozbryzgał się na powierzchni nie zamieniając się w portal. Teraz dopiero zauważył, że ta ściana była czarna, a nie biała jak reszta.

- Co jest, czemu nie działa? – zapytał się Gladus.

- Urządzenie zapewne wykorzystuje energię fotonową do zagięcia czasoprzestrzeni… - zaczął Doktor, a kiedy zrobił przerwę dla zabrania powietrza Luke kontynuował :

- Fotony, jako że nie mają masy, są czystą energią, więc można pozyskać sporo jej z małego obszaru. 

- Czyli w skrócie to działa tylko na białym? – Gladus miał dość tych naukowych terminów. 

- W skrócie tak. – Luke wystrzeli jeden portal na ścianę zaraz za nimi. Po tym zaczął szukać odpowiedniego miejsca na drugi. Po dokładnym przejrzeniu sali znalazł jedno, ale sprawiające dość problemów – nad ruchomą platformą. Będzie wymagało to idealnej precyzji. Wystrzelił portal na sufit i czekał, aż platforma dojdzie na odpowiednią pozycję i przeszedł przez nie.

- Stójcie, robimy to pojedynczo! – ryknął na resztę, która chciała powtórzyć jego wyczyn. Jednak Leila nie dosłyszała (albo nie chciała usłyszeć) i także przeszła. Para pingwinów razem dojechała na koniec pomieszczenia. Na szczęście platforma zatrzymywała się tak blisko powierzchni przy drzwiach, że mogli przejść normalnie. Jak tylko Luke doszedł do nich automatycznie się otworzyły. Reszta oddziału wkrótce do nich dołączyła. Zwartą formacją przeszli do następnego pomieszczenia. Tym razem było idealnie prostopadłościenne. Wyjście znajdowało się tuż pod sufitem, a przed nim był rodzaj podnośnika. Przez środek pomieszczenia leciała się kula czystej energii odbijając się w te i we wte. Na jednej ze ścian znajdował się łapacz grawitacyjny. Z niego prowadził kabel do podnośnika. Jednak ściana naprzeciwko wyjścia była czarna. 

- Masz przed sobą Kulkę Energetyczną – najnowszy wynalazek Uniwersytetu Uranicznego. Umożliwia ona łatwy transfer energii z jednego miejsca na drugie. UWAGA!!! Nie stawaj na drodze Kuli. Nie dotykaj ani nie próbuj łapać Kuli. Zasil nią Windę wrzucając ją do Odbiornika Energii. – Wszechkontroler udzielił kolejnych wskazówek. Luke otworzył szybko dwa portale – jeden na torze lotu kuli, drugi naprzeciwko odbiornika. Winda zaczęła powoli zjeżdżać. Luke wraz z resztą wsiadł na podnośnik, który powoli poruszał się w górę. Ciszę zakłócił głos Wszechkontrolera

- Gratulacje <wstaw imię obiektu testowego>. Świetnie ci idzie. Po zakończeniu testu przewidziane jest ciasto. 

- W końcu jakaś nie-zbyt-zła wiadomość – skomentował to Gladus.

- Jak to „nie-zbyt-zła”?! – wzburzyła się Leila. – Jak mam tu dbać o linię, skoro po tym wszystkim będzie ciasto.

- Leila, nie musisz o nią dbać, bo szczupła jesteś, a nawet jak tak bardzo nie chcesz jeść, to po prostu je w piątkę spałaszujemy – skwitował Luke.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki