Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 4

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

- Nigdy nie może być za łatwo... – mruknął do siebie dowódca eskortowca. Potem wszedł na kanał. –  Tutaj kapitan Grześkowiak, mogę wiedzieć, z kim mam przyjemność?

- Mówi pułkownik Harrison z Wojsk Kosmicz...

-Słuchaj pan, panie pułkowniku – kapitan wszedł mu w pół słowa – właśnie eskortujemy przedstawicieli dyplomatycznych planety Chrystalia. Atak na nas będzie pogwałceniem traktatu roswellskiego z 3472 o traktowaniu wizyt dyplomatycznych kosmitów, co wywoła natychmiastową wojnę Zjednoczonych Stanów Cywilizacji z Wielką Rzeczpospolitą Polską, Komunistycznym Imperium Chin, Ligą Arabską, Republiką Wolnego Pacyfiku, a także rasami Akturianów, Naboończyków, Melmakanian i Cyberkucy oraz Zakonem.

Tutaj się naprawdę przeraził. Jeżeli informacja o dyplomatach jest prawdziwa, to o mało nie zgubił swojego państwa. Wojna z resztą ziemskich imperiów nie byłaby niczym nowym, ale legendarny wprost Zakon i 4 kosmiczne rasy to już ponad ich siły. Z drugiej strony, Polacy słyną z lekkiego naginania rzeczywistości. Podobno kiedyś przeszli przez całe Chiny udając eskortę kogoś, kto okazał się być zwykłym robotnikiem. Nikt nie ma pojęcia, jak tego dokonali, ani też, po co to robili [1] . Tym bardziej, że coś mu tu nie pasowało... Wprawdzie, pierwsze słyszy o planecie Chrystalia, ale nie jest jakimś Szarakiem, by pamiętać nazwy wszystkich ciał niebieskich. Tutaj nie pasowało coś, na czym się zna aż za dobrze...

- Przecież Cyberkuce nie są stroną w tym traktacie – wytknął pułkownik.

- Ale na pewno zaatakują – zripostował kapitan.

- No, i tu masz rację. Mogę zobaczyć stosowne dokumenty?

- Tak, już przesyłamy. - Przez chwilę na kanale była cisza. W końcu pułkownik powiedział.

- Dobrze, macie pozwolenie na przelot. Tylko bez numerów! Wyślemy 2 krążowniki do kontrolowania waszych poczynań – rzekł pułkownik.

Jak powiedział, tak zrobił. 2 amerykańskie krążowniki leciały po bokach polskiego eskortowca. Krążowniki miały spłaszczony kształt z dwoma wypustkami z przodu. Nie można ich nazwać spodkami, jednakże niewiele im do tego brakuje. Większość uzbrojenia zostało ukryte, więc nie można było oszacować jego siły bojowej. Zresztą, dopóki Polacy nie zrobią nic głupiego, to ono nie będzie potrzebne. Jednak eskortowiec był już namierzony i ogień mógłby zostać otworzony w każdej chwili. Polskie działa także były wycelowane w krążowniki – tak na wszelki wypadek. I tak wszyscy lecieli w atmosferze ogólnego napięcia aż do orbity Marsa – granicy ogólnodostępnej sfery Ziemian.

- Tutaj nasze zadanie się kończy – odparł pilot jednego z krążowników. – Dalej radźcie sobie sami. Szpica, wycofujemy się.

- Czy będą jeszcze jakieś niespodzianki? – niepewnie zapytał Ashtar.

- Nie – odparł kapitan. – O ile Cyberkuce lub Płaczące Jastrzębie nie zaatakują, ale na to niestety nie mamy żadnego wpływu.

- To kiedy będziemy mogli się spotkać z waszymi przywódcami?

- Powinniście jeszcze dzisiaj, o ile kalif albo imperator nie strzelą focha.

Dwa statki wleciały w atmosferę Ziemi. Słonce właśnie wstawało zabarwiając niebo na intensywny, czerwony kolor. Pod sobą mieli tylko bezkres oceanu. Oba statki kierowały się w stronę paryskiego lądowiska. 

Następna część >>

Przypisy

  1. podobno pewien amerykański oficer powiedział do polskiego pułkownika, że nie da rady doprowadzić chociażby jednego czołgu pod Pekin. Tamten tylko odparł "JA nie przeprowadzę?" Następnego dnia wziął swojego brata-urzędnika, władował go do transportera i zabazgrał jakieś kartki. Tak oto przeszedł od Ułan Bator do Pekinu, a potem kontynuował marsz aż do portu w Hanoi. Chiński rząd zaprzecza, żeby coś takiego miało kiedykolwiek miejsce.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki