Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 44

1100stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

UNIWERSYTET URANICZNY

Wszystkie 6 karabinów prawie równocześnie zaczęło ostrzeliwać nowoprzybyłych. Luke wystrzelił pocisk rakietowy, który zniszczył jednego robota. Spacewalker telekinetycznie przewrócił innego, który oddał serię w powietrze i „umarł”. Gladus natomiast podbiegł do trzeciego i przeszył go swoimi mieczami. Wtem posypały się strzały z drugiego pomieszczenia. Luke wystrzelił rakietę na ślepo, gdyż nie mógł zobaczyć strzelca nie wchodząc na linię strzału. Wystrzał oczywiście nie przyniósł żadnych rezultatów. Widząc to Gladus wbiegł do pomieszczenia. Jego ciężka zbroja bez trudu odbijała lecące pociski. Nagle do dźwięków dwóch karabinów dołączyły jeszcze cztery. Luke, chcąc pomóc towarzyszowi, otworzył dwa portale – jeden koło siebie, a drugi w sąsiadującym pomieszczeniu. Niestety, stworzył go w dość niekorzystnym miejscu – naprzeciwko jednego z robotów, który od razu zmienił swój cel. Jednak Luke był szybszy i rozwalił robota rakietą. Szybko przeładował i wystrzelił w stronę drugiego robota. Trzeciego załatwił Gladus. Reszta grupy weszła za nimi do pomieszczenia. Chwilę później otworzyły się drzwi, za którymi była jakaś krata, a za nią kolejny robot. Luke chciał wystrzelić rakietę, ale nie przeleciałaby przez kratę. Zamiast niej utworzył portal pod robotem. Ten wpadł w niego i wyleciał w innym pomieszczeniu ostrzeliwując podłogę i się dezaktywując. Luke zmienił ułożenie portali, dzięki czemu mogli bez problemu przejść na drugą stronę kraty. Korytarz prowadził ich do pomieszczenia strzeżonego przez dość dużą grupę robotów. Luke od razu posłał w stronę jednego z nich rakietę. Rahip i Spacewalker zaczęli je telekinetycznie popychać. Gladus poszedł na nich ze swoimi mieczami. Zakonnik, zazdroszcząc Argharianinowi sukcesów, z mieczem plazmowym ruszył w jego ślady. Leila zaczęła strzelać do przeciwników laserami. Doktor natomiast próbował zrobić użytek ze swojego śrubokręta sonicznego. Jednak to urządzenie działa najlepiej na małej odległości, więc musiał wykorzystać swoją szybkość do ataku. Doszło do tego, że galopował jak szalony rozpruwając obudowy robotów i niszcząc elektronikę falami sonicznymi. Przy okazji potrącił klika z nich doprowadzając do ich dezaktywacji. Reszta oddziału także nie próżnowała. Luke wystrzeliwał jedną rakietę za drugą. Miecze Gladusa i Spacewalkera cięły jak szalone. Rahip cały czas przewracał telelinetycznie kolejne roboty co jakiś czas wysyłając błyakawicę. Leila natomiast dwoiła się i troiła by nie zostać w tyle za swoimi bardziej doświadczonymi kolegami. I trzeba przyznać, że z dobrym skutkiem. I tak po kilkuminutowej walce ze strzegących salę robotów pozostały tylko iskrzące blachy. Korytarz bez przeszkód zaprowadził ich do windy.

- I zapamiętaj, że piekło androidów jest realnym miejscem, do którego trafisz po pierwszym przypadku nieposłuszeństwa - powiedział Wszechkontroler.

- Więc to wszystko było zaplanowane? - Gladus rzucił pytanie w powietrze. - Kimkolwiek jest ten Wszechkontroler, ma ode mnie w... to, co on tam ma. - dodał widząc potwierdzające to spojrzenia reszty.

- Mam jakieś dziwne wrażenie, że ten cały Wszechkontroler jest niczym więcej niż programem komputerowym. - Doktor podzielił się swoimi spostrzeniami. Widząc niepewne spojrzenia reszty wyjaśnił - Ten kompleks został dawno opuszczony, ale wciąż działa. Wniosek - powrót załogi albo sterowanie komputerowe. Przeciwko pierwszej hipotezie przemawiają walające się tu i ówdzie śmieci, dziwne malunki na ścianach oraz uszkodzenia budynku. Czyli kieruje tym wszysttkim komputer. Tym bardziej, że wszystk dzieje się prawie natychmiast. Normalny operator nie miałby takiego refleksu. Tym bardziej, że musiałby robić przerwy na jedzenie, sen albo toaletę.

- Tym bardziej, że Wszechkontroler mówi głosem podobnym do Cyberkuca, a one, jak wiadomo, są robotami - dodał Luke. Winda dotarła na miejsce pokazując kolejne pomieszczenie.

Następna część >>

Więcej z Fandomu

Losowa wiki