Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 7

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

Kryształowcy przy współpracy z Akturianami opracowali pole siłowe trzymające Insekty z dala. Jednak 1000 lat temu nastąpiła jakaś awaria, w wyniku której cała planeta zniknęła. Nikt dokładnie nie wie jak, ale dosłownie parę dni temu Chrystalia pojawiła się znowu. Dlatego nikt z was o niej nie słyszał. I prosimy was, Ziemian, Rycerzy [1] Wszechświata, o wsparcie. – Wszyscy przywódcy spojrzeli po sobie. Naczelnik, jako gospodarz, odpowiedział:

- Rasa Insektów i ich „dokonania” są nam dobrze znane, a wasza sytuacja jest naprawdę trudna. Prezydent, kanclerz, imperator i kalif na pewno poprą moje słowa. – cała czwórka pokiwała głowami dla potwierdzenia. – Jednak sam stwierdziłeś, że twoja rasa jest zbyt pokojowa, by stawić czoło Insektom, a my nie możemy osłaniać innego imperium w nieskończoność. Nie wiem jak inni, ale Wielka Rzeczpospolita Polska wyśle szwadron myśliwców wspomagany dwoma krążownikami do ochrony Chrystalii, jednak tylko przez pewien czas.

- Dziękuję w imieniu swojej… - w tym momencie kanclerz przerwał Astharowi słowami.

- Stany Zjednoczone Cywilizacji wyślą natomiast dwa szwadrony myśliwców. – Imperator także dorzucił swoje trzy grosze.

- Chiny są w stanie wesprzeć Chrystalię 5 krążownikami i 2 gwiezdnymi niszczycielami.

- Czy mogę w końcu coś powiedzieć?! – Ashtar krzyknął, ale starał się zrobić to w jak najbardziej kulturalny sposób. – Dziękuję za wsparcie, jakiego jesteście skłonni nam udzielić, jednak my szukamy trochę innego. – Wszyscy się zaciekawili jeszcze bardziej – Mechanizmy naszego pola siłowego są w stanie umożliwiającym w miarę bezproblemową naprawę, jednak nie mamy zasilania. Energia do podtrzymywania osłony była pobierana ze specjalnych kryształów. Jednak zostały one wykradnięte przez Cyberkuce, co zapewne było bezpośrednią przyczyną awarii. I prosimy was o pomoc w ich odzyskaniu.

- Czyli mamy przeczesywać cały wszechświat w poszukiwaniu paru kamyszków! – wzburzył się kalif.

- Nie, kryształy emanują znaczną ilością energii umożliwiającą w miarę dokładną lokalizację. Jednak skromne siły zbrojne Chrystalii nie są w stanie wyruszyć na ich poszukiwanie i jednocześnie bronić planety, a wysłanie cywili jest zbyt ryzykowne. I dlatego prosimy was o wsparcie, ale nie w postaci gwiezdnej floty, a kilku komandosów. 

- Hmmm... – zamyślił się naczelnik. – Wasza prośba brzmi bardzo sensownie. Wielka Rzeczpospolita Polska postanowiła odpowiedzieć na wasze wezwanie. – Kanclerz, prezydent, imperator i kalif także wyrazili uczestnictwo swoich państw w tym projekcie.

Następna część >>

Przypisy

  1. Rycerz to Archetyp Ziemian. Każda rasa we Wszechświecie posiada swój własny Archetyp określający ich stosunek do świata. Rycerze są rasą walczącą w obronie innych. Jednak Ziemian lepiej określiłby Archetyp Wojownika - brutalnej rasy walczącej ze wszystkimi - Ziemianie jako jedyni walczą pomiędzy sobą, jednak także jako jedni z niewielu stawiają czoła Cyberkucom, Płaczącym Jastrzębiom i Insektom, więc Rada Galaktyczna zgodziła się na taki Archetyp

Więcej w Fandom

Losowa wiki