Fandom

Fanfik użytkownika Hussarya33 cz. 9

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzednia część

BAZA KOSMICZNA, NIEZNANA LOKALIZACJA.

Statek Ziemian zacumował do bazy, w której obecnie mieścił się KOS – Kosmiczny Oddział Specjalny. Sama baza była ogromna – bez trudu pomieściłaby setki ludzi i to w miarę komfortwoych warunkach. Kształt nie był specjalnie wyszukany - obły.

Zheng, Luke, Geralt i Leila weszli do głównego pomieszczenia. Siedziało w nim 8 kosmitów najróżniejszej maści. Na ich widok jeden z nich – zapewne przywódca – podszedł do nich. Był istotą humanoidalną o długiej szyi i względnie małej głowie.  Miał on niesamowicie długą brodę, która dosięgała do samej podłogi. Jego strój był szarą szatą i czapką w tym samym kolorze. Opierał się o bardzo długą laskę – wyższą od niego samego. Jednak było widać, że jej nie potrzebuje.

- Jesteście wsparciem od Ziemian? – Zheng potwierdził to kiwnięciem głowy – Ja jestem Rahip, przywódca KOS-u. Należę do rasy Zergów. – Zergowie zamieszkują środkową część Ramienia Krzyża. Są znani ze zdolności magicznych i alchemii, a także długiego żywota (najstarsi Zergowie dożywają nawet kilkunastu tysięcy ziemskich lat). – A to reszta KOS-u. 

- Gladus, wojownik Argharian – powiedział kosmita o niesamowitej muskulaturze, krwistoczerwonej skórze (a właściwie łuskach) i białych włosach. Odziany był w zbroję, zapewne magicznie wspomaganą na co wskazuje delikatna poświata. Na plecach miał dwa miecze. Wzdłuż jego lewego oka przebiegała szrama. Argharianie to świetni wojownicy, jednak z niewiadomych przyczyn preferują prymitywne sposoby walki, takie jak miecze lub łuki. To jednak nie znaczy, że nie umieją obsługiwać bardziej zaawansowanych broni.

- Krex, Hanpi Krex [1], największy poszukiwacz przygód po tej stronie Betelgezy [2]– odparł osobnik o wiotkiej budowie ciała i niebieskiej skórze. Odziany był w brązową fedorę [3], skórzana kurtkę i spodnie, a przy pasie widniał bicz i pistolet laserowy.

- Altor [4] z rasy Smokoidów – powiedział kosmita o skórze pokrytej żółtą łuską i parą wielkich skrzydeł wyrastających z barków. Miał długi pysk, z którego wystawały rzędy ostrych zębów. Nosił lekką zbroję, a na głowie widniał hełm z dwoma rogami skierowanymi do przodu. Rasa Smokoidów jest blisko spokrewniona z istotami, które Ziemianie zwykli nazywać smokami. Mają bardzo specyficzny styl walki będący połączeniem siły oraz dziwnych formuł.

- Jestem Cerper [5]  – przedstawił się kosmita w długiej, czarnej todze trzymający w ręku krótki kij. Na głowie znajdował się spiczasty kapelusz. Był dość krępy i wyglądał bardzo młodo.

- My jesteśmy wysłannikami Zakonu. Moje imię to Rody One, a to mój uczeń Spacewalker. – odarła zakapturzona, wysoka postać. Jego strój był ciemnobrązowy. Spacewalker był od niego ciut niższy. Jego strój miał ten sam krój, ale był jasnobrązowy.

- A ja jestem Zheng z Komunistycznego Imperium Chin, a to moi partnerzy – Luke ze Stanów Zjednoczonych Cywilizacji, Geralt z Wielkiej Rzeczpospolitej Polskiej i Leila z Republiki Wolnego Pacyfiku. 

- A to wy nie jesteście z Ziemi? – Zdziwił się Altor.

- Jesteśmy, wymieniłem tylko nazwy naszych nacji.

- Jakieś 7.000 lat rozwoju, a wy się jeszcze nie zjednoczyliście?

- Jakoś nie. Czyli jesteśmy już w komplecie?

- Nie, czekamy za jeszcze jednym członkiem. Powinien sie niedługo pojawić.

- Zaraz, a tamten to kto? – odparł Geralt wskazując na istotę w czarnym kombinezonie i kasku z niebieskim wizjerem. Siedział on na ławce pod ścianą i zdawał się w ogóle nie poruszać.

- To nasz pilot, Steve, ale możecie mu mówić Stefek. – stwierdził Rahip.

- Właściwie, możecie go nazywać jakkolwiek tylko chcecie – dodał Hanpi Krex. – Mu i tak wszystko jedno.

- Ale dlaczego ten Steve się w ogóle nie rusza? – drążył temat Geralt.

- Jego rasa, zwana Stigus, ogranicza wszelkiego rodzaju ruchy do minimum. Nawet się nie odzywają. Oni co najwyżej wykonują różne gesty, chociaż niektórzy mówią, że między sobą porozumiewają sie telepatycznie. Dzięki temu myślą znacznie szybciej od innych, co według niektórych zmniejsza ich czas reakcji do nanosekund – wyjaśnił Rody One.

- Aha... Nic z tego... – zaczął Geralt, ale urwał i zaczął nowy wywód. – Luke, też to czujesz, czy tylko mój chronomanipulator zaczął wariować?

- Nie. Musiał się ci rozkalibrować – odpowiedział Luke – Dobra, mój też właśnie zaczął.

Wszyscy poczuli jakieś dziwny podmuch energii. Podbiegli do okien i ujrzeli poruszającą z wielką prędkością niebieską budkę policyjną. Co ciekawe, zachowywała się jakby była normalnym statkiem kosmicznym – w tym momencie cumowała do bazy. Chwilę później drzwi do głównego pomieszczenia, a w ich progu stanął...

- Cyberkuc!!! 

Następna część >>

Przypisy

  1. imię wymyślone przez Pingwiniąfankę1
  2. Betelgeza - najjaśniejsza gwiazda w Orionie, a także największa gwiazda widoczna z Ziemii
  3. fedora - rodzaj kapelusza
  4. imię wymyślone przez WojtekNinja
  5. imię wymyślone przez WojtekNinja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki