FANDOM

Fank - fanowska postać stworzona przez Generał.uriel.pl (dyskusja), występuje w fanfiku Nuklearia

Charakter

Fank dba o innych. Nie boi się wyzwań, właściwie lubi, jak coś się dzieje. Kot ma bardziej wyczulony słuch niż inne koty. Fank wie, jak się bronić i walczyć. Często broni swojego gangu. Nie waha się przed zabiciem kogoś obcego lub wysłania go na pewną śmierć - Nuklearia cz. 1. Może i pomaga swojemu gangowi, ale innych z chęcią obdarłby ze skóry.

Wygląd

Fank ma brązowe futro z czarnymi paskami. Jego ogon jest czarny, a uszy wystają do góry. Ma zielone oczy i brązowy nos. Dookoła jego ust jest białe futro. Kot nosi porwane spodnie rurki, a w ich kieszeniach ma trochę amunicji. Fank oprócz tego nosi jeszcze gumowe rękawice. Kot nie jest chudy.

Przystosowanie

Fank świetnie przystosował się do zniszczonego świata. Walczy z ghulami i supermutantami, których się w ogóle nie boi. Kot walczy o pożywienie i wodę poprzez atakowanie karawan, sprzedawców, a czasami nawet sklepów w miastach. Jego zespół jest tak zgrany, więc prawie wszystkie jego próby są udane.

Frakcje

Fank nie lubi ani jednej z frakcji. Uważa, że każdy ich członek to idiota i kretyn, ponieważ do nich dołączył. Kiedyś w 2059 jego brat dołączył do jednej z nich, po czym zginął zabity przez ghule. Kot nie chce odbudowywać Nuklearii.

Historia

O przeszłości kota dowiadujemy się stopniowo. Wszystko zaczyna się w Cin Coluban City, gdzie po schwytaniu przez tutejszego burmistrza dowiadujemy się, że Fank kiedyś był członkiem jego gangu i pewnego razu zdobył dla Cina Colubana najlepszy narkotyk w całej Nuklearii, a wszystkie zasługi przypisał sobie ptak, po czym Fank ukradł jastrzębiowi narkotyk i uciekł z Cin Coluban City z grupką innych gangsterów.

Relacje

Z Nickiem

Fank z początku chciał wysłać pingwina na śmierć, ale potem bardzo go polubił za jego odwagę i wytrzymałość. Z czasem stali się przyjaciółmi, a kot nie umiał bez niego się obejść.

Ciekawostki

  • Fank jest jedyną postacią, która oprócz Nicka występuje od pierwszego odcinka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki