FANDOM

Florence Giovanni - Samica pingwina, włoszka, postać autorstwa Julitap0 (dyskusja), assasynka, członkini Bractwa Mroku. Przodkini Neem Crane.

Życiorys

Urodziła się w 1454 we Florencji- niewiele wiadomo o jej dzieciństwie.W wieku 19 lat dołączyła do Bractwa Mroku, jest assasynką 6 stopnia. CDN.

Charakter

Florence jest dosyć miłą i spokojną dziewczyną- jest przyjacielska i odrobinę bardzo naiwna. Łatwo nią manipulować. Czasem potrafi "pokazać pazura" i najlepiej wtedy do niej się nie zbliżać-potrafi być brutalna i bezwzględna.Często panikuje i jest nerwowa.Z zachowania przypomina trochę Szeregowego.

Wygląd

Wygląda dosyć podobnie do swej prapraprapraprapra... wnuczki Neem - ma niebieskie oczy, jest wysoka, ma smukłą figurę. Ogółem można powiedzieć że jest bardzo ładna. W przeciwieństwie do niej nie ma jednak krótkiej grzywki. Nosi klasyczny strój assasyna z kapturem, ma ukryte ostrza. Zawsze ma przy sobie po kilka mieczy i noży. Ma wbudowaną w ukrytym ostrzu kotwiczkę.

Relacje 

Z Hazel Coin- Na początku Florence niezbyt przepadała za Hazel- potem zaczęły się jednak przyjaźnić.Często ze sobą współpracują. 

CDN.

Umiejętności

Walka - Florence, mimo, iż daje wrażenie delikatnej i spokojnej, w walce jest dosyć brutalna. Dosyć dobrze współpracuje z innymi. Z reguły wchodzi na wysoki budynek i skacze na przeciwnika miażdżąc mu kark i czaszkę.

Wspinaczka - Umie niezauważalnie skradać i wspinać się po dachach, lampach, drzewach itp.

Szermierka - Opanowała władanie mieczem, jednak rzadko go używa- woli walczyć za pomocą ukrytego ostrza i sztyletów.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki