Fandom

Formuła zawsze jest pierwsza

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Formuła zawsze jest pierwsza - 13 odcinek 2 sezonu Zoo na kółkach. Onewa.

Fabuła

Fabuła odcinka zaczyna się w bazie PCH. Hiro pracuje nad nowym wynalazkiem mającym przyśpieszyć ich samochody (praktycznie bez celu, bo są szybkie). Nazywa ją "Formuła Nr.1", a Łysy postanawia otrzeźwić Japończyka porządnym wp*erdolem. Jednak powstrzymuje go Stefek Władko, który mówi, że wykupił bilety na Formułę 1, gdyż odbywa się GP USA. Łysy jednak jest zmęczony i woli dziś trochę odpocząć, a poza tym Jakubica już nie jeździ. Stefek zostawia Łysego i z resztą PCH jedzie na tor. Hiro, trochę wstrząśnięty bijatyką, bierze ze sobą Formułę. Gang z Gutkiem przechodzi nad boksem Saubera. Formuła Hiro wyślizguje się z rąk i spada do baku bolidu szwajcarskiego teamu. Buteleczka się roztrzaskuje. Kiedy Marcus Ericsson chce nalać trochę paliwa, zauważa że bak jest pełny. Kiedy wyścig się rozpoczął, Szwed wystartował z ostatniego miejsca tak dobrze, że w zaledwie 2 sekundy dogonił Hamiltona który startował z Pole Position. Wyścig wygrywa Ericsson mający nad Sebą Watkellem 15 sekund przewagi. Hiro mówi o tym, że stracił Formułę przed wyścigiem. Kiedy już Ericsson ma być dyskwalifikowany, okazuje się że Formuła Hiro ma strukturę paliwa F1, ale znacznie ulepszone działanie. Kiedy wracają do bazy, Łysy siedzi przy próbce Formuły Nr.1 (zostało trochę) krzyczy:

"Hiro! Jak ty to ku*wa zrobiłeś!"

Więcej w Fandom

Losowa wiki