Fandom

Fredro

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fredro - postać z serialu Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie, nie jest wrogiem pingwinów, pingwiny czasami nazywają go Fred

Charakter

Oprócz Fredra na wybiegu znajdują się jeszcze dwie lamy, które niezbyt go lubią. Fredro według ich opowieści jest samolubny i nieczuły, choć Fredro tak nie uważa. Niezbyt lubi swoich współlokatorów i chce się ich pozbyć, ponieważ mu przeszkadzają. Po mimo narzekania jego pseudo przyjaciół sam okazuje się tak zachowywać. Pod koniec odcinka pt. Lama zmienia się na lepsze.

W odcinkach

Fredro w odcinku Lama przekazuje dla Marlenki wiadomość o tym, że ma pewien problem i potrzebuje pomocy pingwinów. Ci przybywają z pomocą. Okazuje się, że Fredro chce się pozbyć swoich współlokatorów. Pingwiny odmawiają, więc Fredro postanawia poprosić ich o pomoc wydostania się stąd. Wszystkie próby nie udają się, a gdy sam wplątuje swoich pseudo kolegów z wybiegu w tarapaty stawia, że pingwiny ich uratują. Pomysł pingwinów się nie udał. Fredro sam uratował współlokatorów i zawiera z nimi przyjaźń.

W odcinku Zły Lekarz Fredro występuje epizodycznie. Pojawia się, tylko w momencie, kiedy pingwiny rozbijają się na jego wybiegu.

Podczas odcinka Obrońcy Zoo Fredro pojawiał się epizodycznie. Czasami, jak mówił, że jego koledzy z wybiegu to nadal idioci, a potem, kiedy pingwiny pytają się go, dlaczego EOZ obrania zoo.

Ciekawostki

  • Fredro, choć tak naprawdę nikomu tego nie mówi kiedyś miał na imię Flens.
  • Umie grać na skrzypcach.
  • Gra piosenki razem z aligatorem Ryśkiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki