Fandom

Głowa Mafii

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Głowa Mafii to 6 odcinek Zoo na kółkach. Onewa

Fabuła

Gruby i Gutek wiozą przesyłkę. Nagle podjeżdżają do nich tajemnicze osoby w starych autach. Byłoby dobrze, gdyby nagle nie zaczęli ich ostrzeliwać pociskami EMP. Samochód Grubego wytrzymuje pociski, ale w nic nie wyposażony Suburban zostaje przewrócony. Duet ratuje Łysy który przegania auta rakietami, po czym wyjaśnia że to słynni przywódcy mafii pracujących dla Vladimira Marussi, który chce się zemścić za śmierć Enzo Czerwone Ferrari. Jednak samochody powracają i trójce pozostaje ucieczka. Niestety zapominają przesyłki którą wieźli. Z czerwonego AMC Gremlina wychodzi diabeł tasmański wyglądem starszy od Tasmana. Otwiera przesyłkę i wyjmuje prototyp składaka Łysego, który mimo że jest prototypem wyrządza olbrzymie szkody. Nagle zjawia się czarna Marrusia B2 i wychodzi z niej orzeł - Vladimir Marussia. Odbiera on prototyp broni i mówi o swoich planach wybicia Chuliganów i swoich rywali. Nosorożec jeżdżący Yugo Koralem mówi że jego rywale mogą się przydać, a jego słowo popiera szop pracz w ZAZ Zaporożcu i Bulldog w AMC Pacer. Do zebrania dołącza zielony Mercedes Benz ze szczurem w środku i mówi że Vladimir jest tępym strategiem. Założyciel Marussi wystrzela pocisk ze składaka który sprawia że nic nie zostało ze szczura. Nagle rakiety uderzają w prototyp broni który zostaje rozerwany. Piraccy Chuligani rozbijają zebranie, a ku nieszczęściu Vladimira do atakujących dołącza Gang Wolta. Grupa mafiosów mówi Woltowi że jeśli oni nie powstrzymają Marussi to nikt tego nie zrobi. Vladimir przejmuje kontrolę nad silnikiem Tasmana który zderza się z drugim AMC Gremlinem. Diabeł Tasmański patrzy do środka i rozpoznaje drugiego diabła. To był jego ojciec który dołączył do Armii Światowej Marussi kiedy Tasman wychowywał się w Białorusi. Ronald (bo tak się nazywa) mówi że dopiero gdy odchodzi widzi swojego syna po czym umiera. Następnego dnia Tasman na pogrzebie ojca dowiaduje się od szopa pracza z Zaporożca że Vladimir gdzieś uciekł. Łysy, Stefek i grupa wyruszają by go złapać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki