Fandom

Gagarin

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Gagarin - biologiczny ojciec Saszy i Siergieja, pierwszy, (były) mąż Katriny. 

Historia

Gagarin w wieku kilkunastu lat z Moskwy przeprowadził się do małej, ruskiej wsi. Kompletnie sobie nie radząc z obsługą średniowiecznych sprzętów wiódł "ciężki" żywot. Poznał młodą wilczycę Katrinę, która zlitowała się nad nim i pomogła mu przetrwać w dziczy. Zakochali się w sobie ( klasyka). Kiedy byli na wakacjach w Moskwie urodził im się synek, którego Gagarin chyba znienawidził krzywdząc go imieniem "Francis" Francis, który później zaczął posługiwać sie swoim drugim imieniem "Siergiej". Po jego narodzinach przeprowadzili się na Antarktydę gdzie Gagarin odnalazł swojego dawnego przyjaciela  Wilhelma oraz poznał jego żonę, którym po kilku miesiącach urodziły się pięcioraczki. Dwa lata później okazało się, że Katrina znów jest w ciąży i tym razem będzie wilczusia. Nasz rosyjski heros wystraszył się, że zostanie ojcem po raz drugi i tylko po narodzinach córki zwiał do innej kobiety. Od tamtej pory ślad po nim zaginął gdyż całkowicie urwał kontakt z rodziną. Tak naprawdę Gagarin ulotnił się do Moskwy gdzie zamieszkał ze swoją nową laską. Szybko jednak pożałował tejże decyzji jednak kontaktu nie udało mu się nawiązać ani z przyjaciółmi, ani z rodziną. Po pewnym czasie dał sobie spokój i stwierdził iż skiepścił sprawę i przegrał życie. Mimo podejrzeń całej rodziny (On na pewno nawet nie pamięta jak ja mam na imię! itp.) myślał o dzieciach każdego dnia i zadawał sobie pytanie, jak Katrina nazwała jego córkę i jak mała księżniczka wygląda. 

Wygląd

Nie jest on jakiś nadzwyczajny, jeśli chodzi o ubarwienie: jest rudo - jasno rudo - biały z zielonymi oczami. Ma bardzo puchatą, miękką i miłą w dotyku sierść na brzuchu, co odziedziczył po nim syn.

Więcej w Fandom

Losowa wiki