Fandom

Gang Chucka

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gang Chucka to główni bohaterowie Ziemi-4. Rebelianci z różnych krajów. Onewa

Członkowie

  • Chuck Dodder- pingwin, lider, Amerykanin, lubi dokonywać rzeczy niemożliwych, i inni członkowie robią sobie żarty np.

Chuck wskakuje do wody, nie wskakując do niej! Lubi słuchać żartów. Doskonale kopie. Jeździ Corvette Stingray.

  • Bruce Ottoron- kot, ekspert od rozwałki, Niemiec, bije się jak Bruce Willis. Używa stylu walki Jet Kune Do. Jeździ Audi Quattro.
  • Jackie Eñioni- pies, naukowiec, Włoch. Jest bardzo mądry ale nie obsesyjny tak jak Kowalski. Tak jak Bruce bardzo dobrze się bije. Jeździ Pagani Zonda F.
  • Dolph Lawer- kukabura, magazynier, ekspert od aut, Szwed z Hiszpańskimi korzeniami. Używa noża i klucza francuskiego do walki. Wesołek, układa żarty o Chucku. Jeździ Chevrolet El Camino, a w odcinku Powrót z Piekła jeździ Buickiem Rivierą '63. Jak na razie jeździł 4 pojazdami.

Byli Członkowie

  • Vačlav- Czech, wiadomo że zginął miejąc gangrenę. Zabili go prawdopodobnie Czescy agenci Zaborkač i Hrañiek.
  • Bolek- Polak, razem z Igorem są podobni do Manfrediego i Johnsona. Chuck mówi że zginął pod kołami mafiosa Czarnej Wołgi.
  • Igor- Rosjanin, Podobny do Manfrediego. Zginął zmarznięty pod Archanielskiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki