Fandom

Gang Kartana

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze15 Udostępnij

Gang Kartana - gang autorstwa użytkownika Wojti2000 (dyskusja), trzeci główny wróg Pirackich Chuliganów. Mimo nazwy (krótko) tajnym przywódcą jest Sergio Van Helior. Przekupili Crossa by zaczął z nimi pracować. Obecnie chcą wypchać Vladimira Marussię za zabójstwo brata Sergio. Rywalizują a potem nienawidzą się z Gangiem Wolta. Przenieśli się z Nowego Jorku do Toriopolis. Główni bohaterowie serialu Miażdżyciele.

Członkowie

  • Kartan - Bugatti Typ 51 i Bugatti Veyron - (nieoficjalny) lider grupy, Francuz, Skipper grupy.
    Kartan.jpg

    Kartan

  • Sergio Van Helior - Pierce Silver Arrow - Oficjalny przywódca grupy, Anglik, Agent Nigel grupy.
    Sergio.jpg

    Sergio Van Helior

  • Ivan Zabarovski - Moskwicz 402 i Moskwicz 2140 - Biznesmen grupy, Mieszkaniec Moskwy, Kowalski grupy.
    IvanZ.jpg

    Ivan

  • Horus Van Eagle - Porsche Spyder - Psycho grupy, Meksykanin. Rico grupy.
    Horus.jpg

    Horus Van Eagle.

  • Werfer - Lamborghini Muercielago - Znawca internetowego świata. Łącznik między nowoczesnością, Włoch, Szeregowy grupy.
    Werfer.jpg

    Werfer

  • Vito - mechanik grupy, pitbull.
  • Sir Ben Tley - Bentley Continental Supersports- Trzeci informatyk i najtajniejszy z grupy. Maurice grupy.
  • Nicolas - Mercury Custom - złodziej i koneser filmowy grupy. Mort grupy (to że jest mały).
  • Cassie - mangusta. Ma Tatrę 603. Marlenka grupy. Dziewczyna Horusa.
  • Gumm - przyjaciel Kartana. Wsparcie grupy, pomaga innym i holuje ich auta. Ma FSO Żuka.
  • Nicko - nie tyle członek, co pomocnik. Jest to mops mechanik.

Ciekawostki

  • W egipskim tłumaczeniu Horus nazywa się Ric Van Eagle, gdyż Horus to egipski bóg, a postać jest bardzo wściekła i psychopatyczna, co mogłoby wywołać kontrowersje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki