Fandom

Gang Kuby

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Gang Kuby to przyjaciele pingwiny z piaskownicy. Mieszkają na osiedlu w Polsce. Pingwiny spotykają ich kiedy maszyna czasowa cofa ich do czasów lat '80-tych. Onewa

Członkowie

  • Kuba - Lider bandy, nie ufa Rosjanom, Niemcom, i Austriakom. On wymyślił aby założyć bandę, kiedy miał 7 lat. Lubi stare, na polskiej licencji, auta. Jeździ nieudanym FSO Wars.
    Kuba.jpg

    Auto Kuby

  • Filemon - Mięsień grupy, zawsze jak jest jakaś przeszkoda, on ją zlikwiduje. Jest dość mądry, ale nie aż tak, jak Wacław. Ma pupila, Tofisia, misia koalę którego znalazł na drodze. Jeździ Fiatem Ritmo.
    Filemon.jpg

    Auto Filemona

  • Wacław- Mózg gangu, wychował się na informatyce, oraz matematyce. Nie jest kujonem, chociaż Kuba lubi tak na niego mówić. Kiedyś zrobił bejsbola z trzepaczką do dywanów. Jeździ Mazdą 323.
    Wacek.jpg

    Auto Wacława

  • Fumbo- Mechanik, pierwszy przyjaciel Kuby, współzałożyciel gangu. Kocha się w dziewczynie bossa Polskiej mafii. Jego imię zostało wymyślone przez jego rodziców. Jeździ Fordem Escortem MKIII.
    Fumbo.jpg

    Auto Fumbo

  • Owal- Saper bandy, jego imię, tak samo jak imię Fumbo, zostało wymyślone przez jego rodziców. Zna się na bombach, tak jak Francuz na bagietkach. Kubę wkurza że Owal jeździ Niemieckim Oplem Kaddettem D.
    Owal.jpg

    Auto Owala

  • Szymek- Kurier gangu, rozpoczynał tym, że przynosił w listach przekleństwa do wrogiego gangu, nic nie wiedząc, co sprawiało że jest najbardziej poszkodowany. Zna się z Wacławem od dziecka. Jeździ Simcą Horizon.
    Szymek.jpg

    Auto Szymka

Los

Z tego co pingwiny po podróży w czasie przeczytały w gazecie, zginęli z rąk bossa mafii, w którego dziewczynie kochał się Fumbo. Są pochowani na osiedlu, gdzie działali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki