FANDOM

Gang Marka - Działający w odległej przyszłości (2099) gang, główni bohaterowie serialu Pozdrowienia z 2099. Stworzeni przez Sami-wiecie-kogo.

Baza

Mają bazę w Uptown Manhattanie, na opuszczonym domku. Jest średni. Mają tam kuchnię, jadalnię, salon, sześć sypialni, spiżarnię, kilka łazienek itd.

Członkowie

Mark

Mark

Mark

Mark to kot domowy, który jest liderem tego gangu. Kocha auto gangu, Forda F2250. Ma wiele cech podobnych do Mike'a: Nienawidzi psów, jest uzależniony od Hamburgerów i Coca - Coli oraz nie radzi sobie z związkami. Nienawidzi swoich wrogów, zwłaszcza gangu Johny'ego. Najlepszy przyjaciel Palmera. IQ: 130.

Morrison

Palczak.jpg

Morrison

Palczak Madagaskarski, niekoniecznie spokrewniony z Maurice'em. Jest naukowcem. Ma na koncie wiele wynalazków. Podobnie jak Kowalski ma obsesje na punkcie wynalazków. W swoim piwnicznym laboratorium spędza całe noce i dnie. IQ: 999.

Mortiago

Lemurek myszaty

Mortiago

Lemurek Myszaty, uroczy. Jest uzależniony od dziecinnych kanałów w TV. Uwielbia lody o smaku Mango. Jego IQ to 15. Nie umie dodać 17 + 33. Kocha Playstation 19. Ma tableta MetPada 9999. Mark zazwyczaj wykorzystuje go jako ochotnika.

Palmer

Szara

Palmer

Wiewiór Szary, informatyk. Jego hipermega komputer ma system operacyjny Microsoft Windows 24. Jego ulubiona seria filmów to Matrix (Sprzed 102 lat). Przyjaciel Marka. Nienawidzi tych, którzy odciągają dzieci od komputerów. Jego IQ to 170.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki