Fandom

Gang Roba

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Gang Roba - Gang z Central Parku. Wyróżniają się tuningiem wzorowanym na serii Need for Speed, ale i tak na to nie zwracają uwagi. Pingwiny walczyły z nimi aby wyjawili im gdzie może chować się Gang Skula z którymi mają chody. Onewa

Członkowie

  • Rob - pingwin, lider, amator tuningu, Amerykanin, najbardziej poszukiwany rajdowiec w Nowym Orleanie oraz w Chicago. Nie ma miasto w którym by nie był. Kiedyś pokonał mistrza w tuningu. Jeździ BMW M3 GTR.
  • Kenjo - wydra, zna się na tuningu, jak Rico na bombach. Zdominował jedno miasto, ale później został brutalnie zraniony. Ma dziewczynę, i konkuruje z Robem kto jest lepszym tuningowcem. Jeździ Nissanem 350Z.
  • Jakk - jaszczurka, specjalizuje się w neonach i winylach. Prowadził dawniej własny gang, ale gdy doprowadził do śmierci jednego członka uciekł, i znalazł formujący się Gang Roba. Jeździ Nissanem Skyline GTR.
  • Rock - krokodyl, znany z robienia doskonałych spoilerów. Znany jest z bycia mistrzem w wielu dyscyplinach. Rob i reszta często ściga się z nim, aby udowodnić że nie jest królem. Jeździ Nissanem 240SX.
  • Bodger - palczak madagaskarski, podobny do Maurice'a, znany z tuningu tego co się da. Spędza dużo czasu w garażu. Jeszcze zanim doszedł do gangu, przegrał Drag z Rockiem. Jeździ Renault Clio V6.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki