Fandom

Gang Skula

1098stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gang Skula to grupa kryminalistów jeżdżącymi powiększonymi wersjami Hot Wheelsów. Walczyli z Oddziałem Skippera w odcinku Przemyt Juliana. Polują na Juliana aby użyć go jako broni. Nie są zwierzętami, ale prawdopodobnie Aniołami Zła, w co Kowalski nie wierzy. Onewa

Członkowie

X1635 Fuller Custom detail bkgd.png

Auto Skula

  • Skul - Anioł Śmierci, pokazuje się często jako Czachor z irokezem i rockową kurtką. Do walki używa gitary, ale Skipper grając na niej wysłał go do podziemi, gardzi przywódcą i Rico. Jeździ Polepszonym Caddilaciem Fletwoodem.
X1963 55 Chevy Bel Air detail bkgd.png

Auto Toothy'ego

  • Toothy - Anioł Bólu, ukazuje się jako kolczasty niedźwiedź ze złotymi kłami. Nie cierpi Słodkorożców, a woli czytać Zimowego Chuligana. Gardzi Szeregowym i Kowalskim. Jeździ Chevroletem Bel Air.
X1612 Lamborghini Aventador detail bkgd.png

Auto Klausa

  • Klaus - Anioł Wojny, ukazuje się jako wielki, czarny pies. Uwielbia wojnę, i chce ją podobnie jak Ares w Mitologii, podsycać. Jest Aniołem Zła z Niemiec. Kocha się trochę w Doris. Jeździ Lamborghini Aventador J.
X1796 59 Chevy Impala detail bkgd.png

Auto Ponneville'a

  • Ponneville - Anioł Zniszczenia, ukazuje się jako zielono-fioletowy ptaszek z Angry Birds. Uwielbia auta ludzkości, i chwali ją za to. Toothy wyśmiewa się z jego imienia ponieważ początek brzmi jak "Pony". Jeździ Chevroletem Impala.
BFD58 Chevy Silverado detail bkgd.png

Auto Cosmoxa

  • Cosmox- Anioł Chciwości, ukazuje się jako olbrzymi kosmonauta z świecącymi oczyma. Gang mówi na niego "Ufoludek", co wkurza Cosmoxa. Jeździ Chevroletem Silverado.
BDC77 Honda Civic EF detail bkgd.png

Auto Kjokruby

  • Kjokruba - Anioł Choroby. Ukazuje się jako smok w ubraniu mistrza sztuk walk. Lubi choroby, a najbardziej gorączkę i kaszel. Kowalski po zobaczeniu go, sądził że wyleczy każdą chorobę, A on właśnie je podsyca. Jeździ Hondą Civic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki