Fandom

Gang Trepez'a

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Fanowski gang stworzony przez Madeline Hatter.

Gang Trepez'a to grupa, która wędruje po świecie pomagając potrzebującym zwierzętom.

Historia gangu

Nie wiadomo dokładnie, w którym roku został on utworzony. Wiadomo natomiast, że założono go w Waszyngtonie przez grupę zwierząt. Każdy z nich miał ciężkie przeżycia, dlatego postanowiono, że oddział wędrując po świecie pomoże każdemu, kogo napotka.

Główni członkowie

Trepez - dowódca gangu. Specjalizuje się głównie w walce takiej jak: boks, kick-boxing, karate, kung-fu, jujitsu.

Tony - mechanik w ekipie. Tworzy niezwykłe pojazdy i bronie.

Flynn - doskonale wyszkolony złodziej. Może niezauważalnie okraść cały dom. Lecz robi to najczęściej dla biednych. Rambo - dobrze wyszkolony żołnierz. Zawsze w walce strzela z bazooki albo karabinu.

Marshall - najlepszy strzelec wyborowy z całej ekipy. Zazdroszczą mu nawet Trepez i Rambo.

Jasper - najszybszy i najzwinniejszy z gangu. Jest prawie tak samo niezauważalny, jak Flynn.

Joe - dostarczyciel informacji. Wysoka inteligencja, jaką posiada, czyni go drugą najinteligentniejszą osobą na Ziemi (pierwszą jest Kowalski).

Zasady

Gang postanowił stworzyć sobie własne, oryginalne zasady. A oto one:

  1. Walczymy o swoje.
  2. Nie mamy określonego terenu. Wędrujemy po całym świecie, bo nasza Ziemia, to nasz dom.
  3. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy, zawsze ją otrzyma.
  4. Nigdy nie bierzemy zapłaty za naszą pomoc.
  5. W drużynie nie może być ani jedna dziewczyna. Jednak członek może mieć taką jako partnerkę.

Slogan

Bardzo długo członkowie wymyślali slogan dla gangu. W końcu się zdecydowali na taki:

Dla nas zawsze zaszczytem będzie pomoc potrzebującym. Zawsze.

Po angielsku ten slogan brzmi tak:

For us always honor will help the needy. Always.

Występowanie

Gang wystąpi m.in. w fanfiku Madeline Hatter, w filmie Królowie i Czarodzieje (w którym przedstawiane będą losy przodków członków ekipy) i w serialu Przygody Gangu Trepez'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki