FANDOM

Gary Goldberg - fikcyjna postać użytkowniczki Szenzii

. ,,Gwiazdor" serialu paradokumentalnego ,,Wesołka i ławnicy". Oparty na Arturze Lipińskim.

Opis

Gary jest młodym sędzią w Zwierzęcym Sądzie, na wydziale karnym. Bardzo sprawiedliwy i szanowany, kiedy na sali rozpraw dochodzi do kłótni wymierza całkiem spore kary porządkowe (i słowne). W jednym z odcinków podrywał jedną z pań mecenasów, tekstem o domowym obiadku. Zwykle pół rozprawy poświęca na uciszanie mec. Krawskiego i prok. de Zilii. Z ustalonych faktów (zdjęcia na jego biurku) wynika, iż ma małego syna, którego ma zdjęcie w swoim gabinecie. Bardzo lubi Ann Mery Wesołkę - swoją przyjaciółkę po fachu, która uczy go, jak jednym spojrzeniem uciszyć całą salę rozpraw. Goldberg wydaje wyroki w sprawach karnych często nad młodzieżą. Nie lubi tych rozpraw, gdyż trwają zwykle długo, a jemu jest zwykle spieszno do domu, do rodziny. W pracy zwykle trzyma dystans między mecenasami, prokuratorami, a sobą jednak zawsze po prawomocnej rozprawię, kiedy kończy się praca idą razem na kawę. Czasem zdaje się być znudzony życiem, i ma minę, jakby miał zaraz przyłożyć sobie młotkiem w głowę, i nigdy się nie obudzić, ale kiedyś, pewnego dnia, pojawiły się nagłe u niego przebłyski szczęścia i energii - później okazało się, że na wizji lokalnej, w sprawię, o posiadania narkotyków, kiedy wychodził wziął nie tę butelkę co trzeba, i wypił jakieś nieodkryte coś. Ma dziwną ,,moc", a dokładniej przerażający ,,urok osobisty" , dzięki któremu plusuje u... homoseksualistów. Wymyślono mu nawet przezwisko ,,Bidon" co oznacza, jak dowiadujemy się z pierwszego odcinka Wił, że kręcą się koło niego same p**ały.

Wygląd

Szczególnie jakoś urodą nie grzeszy, można by nawet ująć, że jest makabrycznie brzydki, jednakże, kiedy popatrzymy na jakiegoś, ze skazańców, Gary wydaje się być niczym George Clooney. Jego złoto - żółtawa sierść i oczy koloru niebieskiego idealnie ze sobą kontrastują, odejmując mu w ten sposób lat. Jest dosyć wysoki - 1,79 - i szczupły, ale za to wysportowany. Z wyglądu nawet przyjazny wilczek.

Cytaty

  • Goldberg:- Pani prokurator...
de Zilii:- No bo świadek mnie denerwuje i prowokuje kłótnie!
Goldberg:- No to może pani wyjść na korytarz i się uspokoić...
  • świadek#1:- No i wysłałem jej esa...     
Goldberg: - Co to są esy?
świadek#1:- No SMS-y.
Goldberg:- Ja rozumiem, że młodzież lubi sobie skracać, no ale żeby skracać skrót?!
  • Goldberg:Witaj, mój mały imienniku!
Gary: Spieprza*j dziadu, nie gadam z facetami w sukienkach!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki