FANDOM

Dzieci Howarda i Liliany. Nikt nie zważa na to, które z nich jest pierworodne. Bardzo lubią bawić się z dziećmi Astera i Szenzii (oprócz Eden). SugarLevine

Gary

Jest czarno-brązowy. Leniwy i bierny, lubi jeść i oglądać "top model-wersja 18+" kiedy nie ma rodziców. Jest, ma gadane. Potrafi odpyskować rodzicom nawet kiedy chcą by po coś poszedł, ale i tak go kochają za to, że po prostu jest.

Eden

Jest szaro-czarna. Bardzo mądra, z zimnym sercem, które umieją rozgrzać tylko Max Cenia. Od zabawy czy gier woli książki i wiadomości, nie wiedząc co traci. Uważa swoich kuzynów i rodzeństwo za idiotów i bezmózgowców. Ładnie maluje.

Ayrelie

Biało-brązowo-czarno-szara wilczusia. Podobnie jak Cenia lubi się stroić. Kiedy razem z kuzynką wciskają rodzicom kit i wysępią od nich pieniądze, lecą na wyprzedaże i ich nowe ciuchy zobaczy tylko pokój ze względu na szlaban. Lubi oglądać "Hi fashion", "Top model Delux'e", "Plotkarę" i "Manhattan".

Ksawery

Jego maść jest czarna. Co martwi wszystkich jest wyznania EMO. Rozkoszuje się śmiercią i lubi o tym opowiadać Tin'owi. Lubi też dowiadywać się od Tin'a o Pradawnych Bogach. Chodzi zgarbiony, ze spuszczonym wzrokiem. Mówi powoli, bez uczuć. Lubi pisać pamiętnik i grać w "łapę" (wilczą piłkę nożną) a najbardziej stać na bramce, gdyż cała akcja jest na środku boiska, a on ma czas pisać w pamiętniku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki