Fandom

Gdańskie Wojny

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Gdańskie Wojny to 2 odcinek ZZP. Onewa

Fabuła

Luke dopracowuje blaster, który jak on mówi "potrafi roz****olić pół ziemi". Magazynowy gra w szachy z Pingwinkiem i robi mu egzamin o motoryzacji, co chwila krzycząc do HayPada jak ma mu naprawić Mercury Cougara. Crash trenuje Louisa ciosu powalającego każdego (O ciosie tutaj). Nagle zjawia się Hans i strzałem gumowej łapki kradnie blaster Luke'a,  który bez zabezpieczeń może tym razem roz*****olić całą kulę ziemską. Magazynowy nie zważając na nie do końca naprawiony Mercury, każe HayPadowi wsiadać, a reszcie każe wsiąść do Chevroleta Yenko Camaro. Hans ucieka samolotem jednoosobowym. Magazynowy kłóci się z Crashem kto ma prowadzić, więc zezłoszczony kajman włącza Nitro i Crashowi zostaje zapach spalin, więc robi to co on. Wreszcie na końcu Gdańska Hans ląduje ale nagle znika. Crash każe Luke'owi teleportować ich tam, gdzie jest Hans. A ponieważ nie jeden Hans jest na świecie, zwiedzili całą kulę ziemską zanim trafili do kryjówki rodem z XXII wieku. Na środku stała kolumna z wodą i prawie rozerwanym na strzępy pingwinem z aparatem tlenowym. Przyjmuje od Hansa blaster, i wyciąga z niego (za pomocą urządzenia umieszczonego w oczach) kulę energii. Pingwin przedstawia się jako Lord Kuperros- pingwin, który po pewnej wielkiej wojny został całkowicie sparaliżowany (została mu tylko mowa), ale potrafi przewidywać ruchy wroga, a do swych niecnych celów, mimo że kiedyś dzielny i silny, używa przygodnych złodziejaszków (w tym przypadku Hansa). Zamierza zniszczyć ten świat. Louis jednak w ostatniej chwili niszczy kolumnę i duszący się Generał poddaje się. Louis używa ciosu nauczonego od Crasha i nokautuje Kuperrosa. Potem Crash chce, aby Luke przeteleportował ich tam, gdzie baza... No i Oddział znowu zwiedził każdą bazę na świecie.

Cytaty

  • Hans- WITAM WSZYSTKIE ZWIERZĘTA!
Crash- Hans Solo! Twój przyjaciel Luke, chyba Skywalker skopie ci kuper!

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka i niektóre zawarte w nim aluzje nawiązuje do sagi Gwiezdne Wojny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki