Fandom

Generał

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Generał to postać stworzona przez Jake'a398, kapitan Oddziału G. Jest belgijskim agentem, urodzony w zoo.

Wygląd

Generał jest raczej średnim wielkością pingwinem. Ma dość wysokie czoło,jego znak rozpoznawczy to krótko przystrzyżone włosy, i surowe spojrzenie z oczu. Jest dobrze zbudowany, Często ma na sobie mundur z wieloma odznakami i orderami.Ma małą bliznę przechodzącą przez oko. Ma ze sobą miecz,kilka sztyletów i strzałki usypiające. Przypomina Kowalskiego , jest jednak od niego niższy i z pewnością nie tak mądry jak on.

Charakter

Gerhard jest przenikliwy i czasami dziwnie wzbudza przerażenie. Ma germański "szczekający" akcent. Jest surowy i nerwowy bardzo odważny i z lekką paranoją. Rzadko sypia, ma otwarte przekrwione oczy, i atakuje jak usłyszy że ktoś podchodzi. Generał opowiada często o swych dawnych misjach. Potrafi sobie wszystkich ustawić tak żeby chodzili jak w zegarku. Nie jest sprytny. W sumie nie musi być bo jak on mówi od tego jest Intel. Nie lubi się bawić. Jest dość sztywny.

Relacje

Z Intelem

Gerhd lubi Intela, ponieważ jest bardzo przenikliwy. Generał jednak przeczuwa że Intel wciąż knuje. Nie lubi kiedy Intel mu pyskuje, bo to właśnie Intel najmniej "Chodzi jak w zegarku." dlatego ma na niego oko.

Z Psycho

Generał lubi Psycho bo jest bardzo dobrym żołnierzem , tylko żałuje małego mózgu Psycha. Psycho zaś nie interesuje się niczym po za rozwalaniem.

Z Cyziem

Gerhda wkurza jego ciapowatość i ciągłe dbanie o wygląd, woli żeby był bardziej zdyscyplinowany.

Z Julianem

Generała trochę Julek denerwuje, ale da się go znieść. Julian traktuje go jak Skippera. Nazywa go szywniakiem, zaś Gerhd nazywa go futrzakiem.

Z Maurice"m i Mort'em

Gerhd lubi ich. Jednak ma raczej stosunek neutralny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki