Fandom

Gość z Północy

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gość z Północy - piąty odcinek serialu Zoo na kółkach. HUSSARYA33

Fabuła

Piraccy Chuligani jadą po autostradzie, gdy nagle Gruby, którego Lexus stał się prawdziwym komputerem na kółkach, odbiera sygnał, że w pobliskim mieście - Bostonie - szaleje jakiś gangster. Stefek od razu tam skręcił, a reszta oddziału za nim. Kiedy dojechali na miejsce widzą lisa polarnego, który dopiero co obrabował bank. Łysy przekonywał go (składakiem) by poddał się bez walki, ale tamten tylko wskoczył do swojego Koenigsegga CCX i odjechał. Wszyscy ruszyli za nim w pogoń. Ciężki pościg z użyciem rakiet, karabinów, EMP, oleju itp. został jeszcze utrudniony pojawieniem się Crossa. Policjant postanowił upiec dwie pieczenie na jednym ogniu - naraz złapać Pirackich Chuliganów i Alfreda (tak nazywa się ten lis polarny). Udaje mu się zatrzymać Mistrza, jednak jego blokada została rozwalona przez działo Rudego. Cross goni wszystkich dalej, aż nagle Alfred wpada na samochód Mistrza, któremu udało się uciec. Policja łapie gangstera, który przeklinając Pirackich Chuliganów zapowiada swoją zemstę. Cross, w podziękowaniu za pomoc w pojmaniu Alfreda, daje głównym bohaterom 5 minut na ucieczkę, po których rusza w pościg za nimi.

Błędy

  • Jak pierwszy raz widzimy samochód Alfreda, to jest czarny, a przez resztę odcinka szary.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki