Fandom

Goku Strike

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
Postać jest niekanoniczna w nowym kanonie twórcy

Goku jest bohaterem serii Animal Power. WojtekNinjaZX

Wygląd

Goku jest lwem koloru żółtego. Ma on czarną grzywe przez swoje moce i bliznę nad okiem. Nosi też czarne naramienniki.

Charakter

Goku jest wrażliwy, miły, potężny, a czasem wściekły. Troszczy się o Vegetę bardzo, jak własnego syna. Darzy też uczuciem Lady. Po zniszczeniu jego wioski przestaje być wrażliwy.

Biografia

Był najstarszy z  5 dzieci burmistrza wioski Trkinar. Jednak wioska została zniszczona przez wrogów burmistrza. Goku po zniszczeniu wioski idzie się uczyć do mistrza Rokura wraz z Vegetą, Lady, Trunksem, Brą, Roshim i przyjacielem Eko. Po nauce odkrył atak Lion Strike, przez co zamienia się w samuraja. Walczy dwoma katanami, 2 sztyletami sai i czasem kijem bo.

Ciekawostki

Goku i jego rodzeństwo mają imiona postaci z DB.

Relacje

Vegeta

Goku i Vegeta są najlepszymi braćmi. Vegeta po śmierci rodziców oddał bratu kij bo ojca. Goku prawie się poświęcił dla Vegety. Vegeta nauczył się od brata Lion strike. Zmienia się w ninję.

Lady

Tygrysica,w której nasz bohater jest zakochany. Używa ataku Tiger Defense. Zmienia się w kunoichi.

Trunks

Z rodzeństwa Goku i Trunks są dla siebie najgorsi. Trunks i Roshi to Gepardy, adoptowani bracia Bry, Goku i Vegety. Używa Gepard sprint. Zmienia się w rycerza.

Roshi

W pewnym sensie Roshi ma najmniej relacji z Goku. On i Trunks używają Gepard sprint. Zmienia się w czarodzieja.

Bra

Jedyna siostra Goku. Goku bardzo ją kocha tak samo jak Vegetę. Zrobiłby dla niej wszystko. Używa Lioness Claws. Zmienia się w naukowca.

Eko

Najepszy przyjaciel Goku.Jest Pingwinem.Używa Penguin Attack. Zmienia się w hakera.

Rokur

Mistrz bohaterów. Jest żółwiem. On nauczył bohaterów ataków gatunków. Używa Kame (po japońsku żółw) Ball.

Więcej w Fandom

Losowa wiki