Fandom

Goldi

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Goldi - Kanarek zamieszkujący ptaszarnie w nowojorskim ZOO. Szeregowa w oddziale Plume.

Wygląd

Gold to mały kanarek o złotych piórkach. Jej ogon jest duży i rozłożysty, a u jego nasady znajduje się biały puch. Oczy ptaszka są duże i fioletowe, jakby migające. Na szyi wisi złoty naszyjnik.

Charakter

Goldi to uroczy i niezdarny pisklak. Uwielbia się bawić i żartować. Jest jednak bardzo mądra, jak na swój wiek. Czasami nie rozumie tego, co mówią inne członkinie oddziału. Bywa czasem przewrażliwiona na punkcie swoich piórek.

Historia

Goldie wykluła się na skrzydłach Plume i Snowy. Nie znała wtedy nikogo, więc momentalnie uznała za swą rodzinę Plume, Snowy i Blancę. Dopiero po dwóch dniach poznała swą matkę - Clarysę. Ta chciała ją zabrać do swego domu niedaleko ZOO, gdzie czekało na nią 3 rodzeństwa. Mała jednak chciała zostać w ptaszarni. Tam też zamieszkała i zaczęła szkolić się u boku Plume.

Relacje

  • Z Plume - Gołębica kocha ją jak córkę. To ona nauczyła Goldi wszystkiego. Jest dla kanarka wzorem do naśladowania. Czasem jednak, jak to dziecko, jest rozkapryszona i nie zgadza się z szefową.
  • Z Metalica - Na początku mała się jej bała. Gdy oddział spotkał suczkę, zaczął uciekać. młoda ma problemy z lataniem, więc nie mogła się wzbić w powietrze. Przerażona myślała, że Metal ja zje. Jednak ta pomogła jej polecieć. Dziś się przyjaźnią, choć pies często się na nią gniewa.
  • Z Blancą - Nie mają jakiś zażyłych relacji, jednak się lubią.
  • Z Snowy - Uwielbia ją i dużo się od niej nauczyła. Podobnie jak Plume, jest wzorem do naśladowania dla ptaszyny.

Ciekawostki

  • Matka planowała ją nazwać Rose.
  • Jest najmłodsza w oddziale.
  • Nie lubi ziaren jęczmienia. Preferuje kukurydzę.

Czikoooo (dyskusja) Czikooo

Więcej w Fandom

Losowa wiki