FANDOM

Gran Torino to 16 odcinek Zoo na kółkach. Onewa

Fabuła

Pomocnik Crossa, Salem rozszyfrowuje kody Armii Światowej Vladimira Marussi. Jednak kryjówka policji zostaje zaatakowana przez grupę kameleonów które każą się nazywać "Klub Martina". Uciekają, kradnąc laptopa Salema. Drogę gangowi zajeżdża Ford Gran Torino i Klub zostaje zaaresztowany. PCH za pomocą Grubego robią to samo co policja. Do Zoo wjeżdża Torino i wychodzi z niego lis, który każe się nazywać Torno. Łysy wyzywa go na pojedynek, który wygrywa i każe lisowi opuścić Zoo. Jednak nagle nadjeżdża Koenigsegg CCX i atakuje PCH po czym ucieka z Torno. Rudy wystrzeliwuje rakietę która dezaktywuje auto Alfreda, jednak Torno dalej ucieka. Nagle Saleen S281 zajeżdża mu drogę, i za pomocą pocisku EMP, dezaktywuje Forda. Okazuje się że Salem (bo on jest kierowcą tego auta), chce aby Gruby pomógł im rozszyfrować kody Vladimira. Stefek Władko się zgadza.

Ciekawostki

  • Nazwa odcinka, Gran Torino nawiązuje do auta Torno i filmu w którym zagrał Clint Eastwood który jeździł wspomnianym autem.

Cytaty

  • Stefek - Jedziemy po bandzie panowie!
  • Łysy - Nie zauważyłeś tego na realu!
  • Stefek -(patrzy że jadą przez kameleony z początku odcinka) Banda Lepkich Muchożerców!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki