Fandom

Gruby

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Gruby - postać fanowska stworzona przez HUSSARYA33, kumpel Łysego

Wygląd

Gruby jest szympansem wzrostem podobny do Masona lub Edka. Dużo o jego wyglądzie mówi jego pseudonim. Jego oczy są całe przekrwione.

Opis postaci

Gruby to jeden z najlepszych - jeśli nie najlepszy - informatyk w świecie zwierząt. Mówi i prawdopodobnie też myśli w różnych językach programowania. Pochodzenie Grubego zostało uznane przez resztę oddziału za jedną z największych zagadek Wszechświata [1]. Gruby, mając dostęp do Internetu, jest w stanie zrobić dosłownie wszystko. Praktycznie nie rusza się sprzed komputera, a jeśli już to robi, to tylko do WC lub lodówki. Gruby nigdy nie wziął bezpośredniego udziału w żadnej misji, jednak zawsze monitoruje ich przebieg i stara się pomóc.

Ciekawostki

  • Gruby umie nie mrugać przez cały tydzień.
  • Gruby może nie spać przez parę miesięcy.
  • Kiedyś dopiero po godzinie spędzonej przed komputerem zorientował się, że odcięto prąd. I nie korzystał z laptopa.
  • Jego podstawowymi brońmi są amerykańskie drony bojowe i rosyjskie wyrzutnie rakiet balistycznych, do których włamuje się za pomocą swojego komputera. 
  • W serialu "ZOO na kółkach" prowadzi białego Lexusa LFA, co może sugerować, że pochodzi z Japonii.
    Lexus LF-A.jpg

    Samochód Grubego

Przypisy

  1. obecnie zajmuje drugą pozycję na liście, zaraz za "Gdzie jest, k*rwa, pilot?"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki