Fandom

Grzmisław

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Grzmisław - postać fikcyjna stworzona przez HUSSARYA33. Bohater jeszcze nienazwanej serii.

Wygląd

Grzmisław jest dość niskim pingwinem, trochę bardziej puszystym od przeciętnego, ale nie jest gruby. Nosi okulary rozszerzonej oraz wirtualnej rzeczywistości, które także pełnią rolę okularów korekcyjnych. Ma 31 lat.

Opis

Grzmisław pochodzi z Unii Praskiej, dokładniej z małej wioski zwanej Bździszewo. Mimo to okazał się być geniuszem, brał udział w wielu konkursach matematycznych i przyrodniczych od przedszkola aż do studiów, po których pracował na najlepszych uczelniach technicznych zarówno w Unii, jak i w Rzeszy Niemieckiej, Zjednoczonym Królestwie oraz Imperium Szwedzkim.

W związku z rosnącym zagrożeniem ze strony Związku Sowieckiego został zmuszony do pracy dla wojska i skierowany do opracowywania broni elektromagnetycznej, po czym był rzucany od projektu do projektu, od karabinów laserowych przez zdalnie sterowane niszczyciele czołgów aż do bomb antymateryjnych i reaktorów fuzyjnych. Po zakończeniu wojny, ugruntowaniu Bloku Wschodniego i zawarciu Unii Praskiej nadal kontynuował prace dla wojska słusznie przewidując, że ten pokój nie jest dany raz na zawsze, a naukowcy Hegemonii Wschodniej nie śpią, jednak ciągle był w ciągłym rozkroju - Konfederacja miała większy budżet i bazę naukowo-techniczną, ale to Unia jest jego ojczyzną i bardziej potrzebowała nowych technologii, gdyż jako jedyne państwo Sojuszu graniczy z Blokiem, na wschodzie długa granica ze Związkiem, po drugiej stronie Bałtyku Imperium, na południu niepewna Turcja, nawet na zachodzie Rzesza, a między Unią a Rzeszą nigdy nie było zbyt dobrze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki