FANDOM

"Nie." - ulubione słowo Gumma.

Gumm (zwany przez Kartana "Maluchem") - postać użytkownika Wojti2000 (dyskusja), pingwinek mały. Jeden z mechaników Gangu Kartana, a także jedna z głównych postaci serialu Miażdżyciele. Dawny członek Brygady saperskiej.
800px-BMW motorbike R 12 (aka)

Motocykl Gumma.

Wygląd

Gumm jest dość gruby i niski, ale bardzo silny. Jest wysokości Szeregowego, i ma pióra takiego koloru jak wszystkie pingwinki małe czyli niebieskie.

Zachowanie

Jest dość ponury, bardzo poważny oraz posiada dużą inteligencję, zna się dobrze na samochodach, a jeszcze lepiej na motocyklach, lubi jeść paprykarz "Crunch And Punch" i wodę mineralną "TorioWater". Gumm jest również pomocny, holuje auta innych za pomocą działa harpunowego na dachu swojego samochodu. Prawdopodobnie mieszkał kiedyś w Toriopolis gdyż wspomniał o tym w odcinku Nowe miasto. Tajemnica jego ponuractwa nie została nigdy wyjaśniona, bo za każdym razem gdy ktoś go o to pyta, wtedy ten milczy i odwraca się od pytającego plecami. Zawsze stara się ulepszyć swoje auto o rozmaitą broń, jednakże niezbyt mu to wychodzi.

Samochód

Gumm jeździ pomarańczowym FCS Żuk, którym holuje auta. W odcinku Nowe miasto jeździł BMW R12, takim jak Cassie. W jego FCS Żuk zawsze i niezmiennie znajduje się skrzynka z paprykarzem "Crunch And Punch", kanister benzyny, zgrzewka wody mineralnej "TorioWater" oraz związane jak snopowiązałka zapasowe koła, a także jego motocykl na stojaku. Jak powyżej zostało napisane, samochód Gumma posiada działo harpunowe na dachu, które jest bardzo silne i może odholowywać samochody oraz motocykle. Jego motocykl potrafi poruszać się po ulicy płynniej od innych aut i zostawiać na niej mokry ślad, przez to że ma galon z benzyną na tyle, używany jako pułapka na wroga. Gumm może podpalić ten ślad, by skonfundować i osłabić wroga. Sama rozlana benzyna może sprawić iż pojazd za motocyklem Gumma wywinie ostrego koziołka, co jest również dość dobrą bronią podczas pościgów. Niezbyt lubi Tuningowanie aut, gdyż bardziej woli praktyczne ulepszenia, np. działka lub odczepiane bomby.

Ciekawostki

  • Przez błąd autora na początku był to pingwinek niebieski, ale okazało się że taki gatunek nie istnieje, więc zmieniono na pingwinek mały.
  • Jest to jedyny pingwin w Gangu Kartana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki