Fandom

Haker

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Haker [S1E2] - Drugi odcinek serialu Pozdrowienia z 2099. Chyba już się domyślacie, że stworzył go Sami-wiecie-kto. Odcinek trwa 21 minuty.

Fabuła

Baza Gangu Marka jest jak zwykle cicha i spokojna. Ale nie zawsze. Pewnego wrześniowego poranka Morrison krzyknął "Patrzcie, co wynalazłem!". Był to wykrywacz ataków na banki. Przez chwilę nie wskazywało na atak. Nagle odczyty się zmieniły... Zaatakowany miał zostać bank nr 3 na Broolkynie. Pojechali. Nie było jednak żadnych złodziei, tylko zwykli ludzie chodzący po pożyczki i odwrotnie. Morrison stwierdził, że żadne urządzenie nie jest bezdefektowne. Dlatego powrócili. Tuż przed ich domem jechała ciężarówka z napisem "Wywóz zwierząt, czyli zwandalizowana". Jak w filmie Rio nie zauważa ptaka na sygnalizacji i wywala się jedna skrzynia. W niej jest pewien wiewiór o imieniu Palmer. Mark postanawia, aby go przygarnęli... I stał się członkiem gangu. Zgodził się. Kiedy już miał zdać egzamin z Minecrafta 4.5.6 (najnowszej wersji, egzamin na wejście do gangu), to Mortiago przyniósł najnowszy wynalazek Morrisona - wykrywacz ataków na banki. Okazało się, że złodzieje wykradli 5 tys. USD. Palmer włamuje się do sieci i znajduje serwer banku. Już chcą ukraść kolejne tysiąc, a włączył pułapki. Potem jeszcze alarm, przyjeżdża policja i łapie złodziei. I prosto do więzienia. Mark jest zachwycony zdolnościami wiewióra i Palmer zostaje hakerem w gangu Marka.

Cytaty

  • Morrison: Pokazuje wam mój najnowszy wynalazek - Wykrywator-Atakowywator-Nabankor.

Ciekawostki

  • Złodzieje wyglądają jak Cecil i Cegła.
  • Odcinek jest debiutem Palmera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki