Fandom

Hakim

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij

Hakim - kot Arab, członek oddziału Skippera, obecnie na urlopie. Występuje w bonusowym sezonie Karen w zoo. Stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Wygląd

Hakim jest chudym burym kotem. Jego anatomicznym znakiem firmowym jest szrama w poprzek lewego oka, która nadaje mu straszny wygląd. Nieodłącznym atrybutem Hakima jest zabójczy arabski sztylet wydzielający plazmę- jego najwierniejsza broń, której używa od zawsze i z którą nigdy się nie rozstaje. Przedtem nosił jeszcze czarną marynarkę, ale po przystąpieniu do oddziału Skippera chodzi jak reszta drużyny "nago"- jeśli można tak powiedzieć.

Osobowość

Trudno ocenić, czy Hakim jest dobry czy zły, czy jest wrogiem czy przyjacielem pingwinów. Nie wiadomo, czy do oddziału przystąpił, ponieważ się nawrócił, czy z powodu strachu. Z natury jest bardzo skryty i zadziorny. Jak każdy Arab, jest również sprytny, ale nade wszystko chciwy. Zawsze wszystko bierze z przesadą, za bardzo do siebie lub do swojego kraju, który fanatycznie kocha. Jest w stanie zginąć w imię ojczyzny lub swojej religii. Pomiędzy nimi a pingwinami nie widać jakichś szczególnych więzów- przynajmniej na razie. Trzeba jeszcze wspomnieć, że Hakim potrafi mówić jedynie po arabsku i niemiecku. Uczy się angielskiego, ale przychodzi mu to bardzo powoli. Jego ulubionym zajęciem jest trenowanie walki i rozmawianie z samym sobą O_O. Hakim nie idzie z duchem czasu- telefony komórkowe i inne zdobycze współczesnej cywilizacji uważa za zło.

Życiorys

Hakim urodził się w Arabii Saudyjskiej. Miał wiele rodzeństwa, ale ich rodzina przymierała głodem. Hakim razem ze swoim bratem postanowił zostać złodziejem, ponieważ stwierdzili, że jest to intratny zawód. Jako młodzieńcy zaciągnęli się do gangu przestępczego. Przez kilka lat byli złodziejami, jednak potem szef  i reszta gangu został zamordowany, a oni porwani (zostali oszczędzeni ze względu na młody wiek). Zaprowadzono ich przed Wielkiego Sułtana- był to bogaty Arab-gangster, mający wielu sługusów i popleczników. Zaproponował im, aby byli w jego mafii kolesiami od "brudnej roboty". Zgodzili się. Odtąd wysyłał ich na różne misje. Wszystko szło gładko, aż do misji w Nowym Jorku, o której możecie przeczytać w "Arabskich Świętach". Podczas tej misji zginął brat Hakima (co kot ciężko przeżył) oraz Wielki Sułtan. Hakim zaś przyłączył się do pingwinów i zamieszkał wraz z nimi w Zoo w Central Parku. Uczestniczył w wielu misjach, wykazując się błyskotliwością i sprawnością, ale potem wynikła sprawa z wyjazdem Karen na Sumatrę. Widząc, że Skipper, Kowalski, Szeregowy i Rico wybierają się na Sumatrę, a Louis i Łysy do Polski, poprosił Szefa o zgodę na urlop w Arabii Saudyjskiej. Po powrocie pingwinów z urlopów kontakt z Arabem się urwał. Wydalono go więc z drużyny.

Relacje z innymi

Ze Skipperem

Trzeba powiedzieć, że Szef nie darzy Hakima nawet krztą zaufania czy sympatii. Uważnie go obserwuje. Właściwie trzyma go w oddziale tylko dlatego, że wie, iż umiejętności Araba i jego broń są bardzo przydatne.

Z Kowalskim

Kowalski trochę boi się Hakima i unika kontaktów z kocurem. Intryguje go jednak plazmowy sztylet, który posiada Hakim, i stara się dociec, jak jest skonstruowany.

Z Rico

Nie widać pomiędzy nimi wyraźnej sympatii ani antypatii.

Z Szeregowym

Szeregowemu charakter i mentalność Hakima są zupełnie obce, ale bardzo chciałby pomóc Arabowi w staniu się mniej chciwym i zawziętym.

Z Louisem

Jajcarz chciałby się z Arabem zakolegować. Wciąż jest mu trochę głupio, że kropnął jego brata.

Z Łysym

Nie mają ze sobą przyjaznych stosunków. Dres często dogryza Arabowi. Ten nie zawsze wszystko rozumie (z polskim i angielskim jest na bakier), ale łapie, o co chodzi. Często dochodzi między nimi do pyskówek i bójek. Skipper powiedział, że skoro już KONIECZNIE MUSZĄ się żreć, to niech przynajmniej przezywają się po arabsku, by nie gorszyć młodego.

Broń

Zawsze ma przy sobie swój arabski sztylet wydzielający zabójczą plazmę, która powoduje u przeciwnika utratę przytomności, a przy słabszych organizmach śmierć. Posiada również niewielki arsenał mieczy, gupti oraz hachiwari. Przy jego umiejętnościach czyni to z niego naprawdę groźnego rywala.

Umiejętności

  • Świetnie walczy za pomocą sztyletu
  • Szybko biega
  • Ma wspaniały refleks
  • Niezwykle zwinny

Ciekawostki

  • Ma w ojczyźnie wielu kumpli, z którymi lubi się napić Araku.
  • Jak każdy Arab, traktuje kobiety przedmiotowo. Dlatego nie ma u nich powodzenia.
  • Głównymi cechami Hakima są kolejno: chciwość, chorobliwa miłość do ojczyzny, zawziętość i wyjątkowa gibkość.
  • Pierwszym słowem, jakiego nauczył się po polsku, było "pop*doleniec". Tego słowa nauczył się od Łysego.
  • Uważa wszystkich, którzy nie są Arabami, za wrogów ludzkości.
  • Kowalski zrobił mu kiedyś badania i okazało się, że nie jest całkowicie normalny (Hakim, nie Kowalski. Choć co do Kowalskiego też nie można być całkowicie pewnym).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki