Fandom

Hallanti

1103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hallanti - odkrywca, jako pierwszy przeszedł Labirynt Hallantiego, przez co stał się sławny, występuje w fanfiku Nuklearia

Charakter

Hallanti jest szalonym mrówkożerem, który jest bezwzględny. Często dziwnie się zachowuje. Wiele razy zapomina nawet swojego własnego imienia. Lubi mówić z wydłużonymi samogłoskami. W przeszłości bawił się z przyjaciółmi w podchody, przez co ma nawet wyczulony węch, ale nie bardziej niż Fank. Hallanti posługuje się mocą innych, aby przeżyć samemu. Nie waha się uciekać przed niebezpieczeństwem. Woli bezpieczne tereny bez drapieżników, czy Supermutantów i ghuli. Bardziej ceni charakter wewnętrzny niż zewnętrzny, ale doskonali w sobie złe cechy. Wie, że do życia w zniszczonej Nuklearii trzeba pieniędzy, więc bardzo przeżywa straty, czegoś bardzo cennego, za które mógłby dostać ogrom pieniędzy.

Dawny charakter

W przeszłości mrówkożer miał zupełnie inne wnętrze. W dawnych czasach, zanim nie zginęli jego przyjaciele Hallanti był pracowity, pomocny i przyjacielski. Lubił pomagać innym, w tym swoim mniejszym braciom i przyjaciołom. Często wykonywał prace za nich, aby ich matka się nie zdenerwowała. Po śmierci matki już powoli zmieniał się charakter Hallantiego. Stał się nerwowy i wredny, a zabawy w podchody były dla niego, jak treningi wojskowe. Na jednej z zabaw z przyjaciółmi mrówkożer doszedł do celu, jako pierwszy ze wszystkich, ale nie zauważył innych. Pobiegł torem, którym szedł i usłyszał jęki swoich braci. W prawdzie nie wszystkich ich spotkał ten los, ale część z nich została zabita przez koty. Hallanti chcąc pomścić swoich braci chciał odszukać koty i je zabić. Tutaj narodziła się u niego bezwzględność, a gra w podchody wyczuliła jego słuch i węch. W końcu, kiedy znalazł koty bardzo dzielnie walczył, ale koty miały przewagę. Wtedy niegrzeczni chłopcy zaczęli rzucać w koty, przez co mrówkożer zdobył przewagę i wygrał. Kiedy jednak wrócił do rodzinnego domu nie znalazł nic oprócz martwych ciał swoich braci i przyjaciół.

Wygląd

Hallanti, tak jak inne mrówkożery ma wydłużony nos i długi język, którym łapie mrówki. Z tyłu ma jasne białe i brązowe paski, których sam często używa, jako kamuflaż. Jego ogon jest brązowy. Ma cztery łapy, czyli dwie tylne i dwie przednie. Posiada również parę uszu. Kolor oczu mrówkożera jest czarny, a paski tego samego koloru przecinają jego oczy. Ponad to Hallanti posiada blizny, po wielu walkach, w tym z kotami. Po jednej z walk zostało przecięte jego prawe ucho, przez co jego słuch lekko się pogorszył, ale nie aż tak bardzo.

Labirynt Hallantiego

W przeszłości Hallanti z nowymi przyjaciółmi uciekając przed Supermutantami trafił do zniszczonego metra. Postanowili przejść je nie wiedząc jeszcze, jakie jest długie i ile roi się w nim ghuli. Jednak było ich o wiele więcej niż potrzebowali. Już po sześciu dniach przeszli Labirynt, ale stracili większość swojego zespołu. Kiedy już prawie byli u wyjścia na bezpieczną powierzchnię Hallanti posłużył się swoimi przyjaciółmi, aby wyjść z tego cało i mieć całą sławę dla siebie. Jego plan się udał, ale inni poumierali. Potem zmęczony Hallanti czołgając się po znisczonych drogach z Waszyngtonu do Nowego Jorku znalazł karawanę. Zamordował kupców, którzy w niej byli i sam przejął bezczelnie ich zapasy i prowiant, aby dojść do Nowego Jorku. Potem, aby wejść do jakiegoś z miast musiał ukrywać się pod postacią kupca, ale jeden z bardziej mądrych burmistrzów przejrzał jego osobowość i spytał, kim naprawdę jest. Wtedy mrówkożer wszystko mu opowiedział, a burmistrz ogłosił to, że ktoś w końcu przeszedł Labirynt, a specjalnie na jego cześć nazwali go Labirynt Hallantiego. Potem Hallanti królował we wszystkich gazetach, nie tylko w jednym mieście, ale we wszystkich. Wielu członków próbowało, ale wielu ginęło nawet na wejściu, a sprytny Hallanti postawiał tam rozmaite pułapki, przez co nikomu nie udało się powrócić stamtąd żywemu. Potem mrówkożer, aby udowodnić, że tylko on może go przejść. Postanowił pójść do Labiryntu Hallantiego jeszcze raz, ale tym razem coś się nie udało. Kiedy już gang Fanka odnalazł Hallantiego okazało się, że mrówkożer wrócił tu, tylko po skrzynię bardzo cennych w tych czasach Volt Machine 2000. Wyruszył z grupką innych zwierząt. W prawdzie to Hallanti zamierzał okłamać innych z grupy i zabić ich przy najbliższej okazji, ale to oni byli szybsi i zostawili Hallantiego w szklanym więzieniu na końcu sali. Najprawdopodobniej jednak grupie nie udało się odnaleźć skrzyni z pałkami elektrycznymi, ponieważ ta nadal była w magazynie.

Nuklearia

Gang Fanka odnalazł mrówkożera w pewnej sali, w której walczyli Supermutanci i ghule. Sami zastanawiali się, czy poszukać innego wyjścia, ale w końcu wybrali bardzo nie słusznie Hallantiego. Potem razem uciekli ze szklanego więzienia, aby wejść do magazynu. Cały plan się udał. Wzięli skrzynię Volt Machine 2000 i poszli do metra. Tam jednak Hallanti udając, że sprawdza, czy maszyna działa kazał wyjść innym z wagonu, a sam odjechał, lecz jednak Nick został w wagonie, ponieważ zmęczył się noszeniem skrzyni i nie zauważył, kiedy mrówkożer wydał rozkaz. Potem pingwin zaczął szukać innych, ale nikogo nie znalazł. W końcu doszedł na koniec wagonu, gdzie na siedzeniu kierowcy siedział Hallanti. Po krótkiej rozmowie rozpoczęła się bójka pomiędzy mrówkożerem, a Nickiem. Całą walkę wygrał pingwin, a Hallanti próbując złapać pałkę elektryczną nie złapał jej, a ona spadła na niego. Potem Nick zawrócił wagon i wrócił na dworzec, aby zabrać przyjaciół. Potem Hallanti został przywiązany do siedzenia za pomocą pasa. Potem jednak, jak już wagon wyjechał na powierzchnię i zjeżdżał z małej górki po torach walnął w pociąg, po czym przewrócił się na bok i zaczął turlać się z dużej górki, która była po prawej stronie od trasy do Nowego Jorku. Hallanti przeżył upadek wagonu z górki, ale za to, tylko 3 Volt Machine 2000 zdołały przetrwać. To właśnie on doprowadził gang do doktora, kiedy Nick zemdlał. Potem Fank pozwolił Hallantiemu zostać w Massen, ponieważ ten im pomógł.

Wkrótce

Niedługo stworzę więcej, aby nie spoilerować fabuły następnych części.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki