Fandom

Hansiwo

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hansiwo - dwunasty odcinek z serii Pingwiny z Madagaskaru: Niedopowiedziane Historie

Fabuła

Pingwiny dowiadują się o tym, że pewien pingwin ma zrobić atak na jeden z największych banków w Nowym Jorku. Oddział chce go powstrzymać. Czekają w banku od 16:00 do 02:00 aż przychodzi zły pingwin, którym okazuje się Hans!

Streszczenie

Hans był bardzo zdziwiony, że ich spotkał. Zaczęła się krótka pogawędka, po czym wszyscy przeszli do walki. Hans oczywiście pokonał wszystkich. Kiedy zaszedł do sejfu nie było tam nic. Maskonur myślał, że ktoś go wyprzedził. Oddział Skippera atakuje Hansa i łapie go zza pleców. Hans bardzo zawiedziony wraca do Hoboken. Następnego dnia okazuje się, że Hans okradł wcześniej inny bank, a ten drugi, w którym były pingwiny był na przykrywkę. Oddział chce złapać Hansa, który jest na swoim wybiegu, ale ten kupił sobie nowe zabójcze działa, więc pingwiny nie mają szans. Kiedy dla maskonura kończy się amunicja ucieka. Pingwiny za nim. Okazało się, że Hans ich wtopił i byli w sejfie. Policja złapała zamknięty oddział Skippera, a Hans ciągle był na wolności. Pingwiny wróciły do bazy. Nocą zakradły się do bazy maskonura i tam zaczęły walkę. Hans przegrał, a wszystkie skradzione pieniądze oddział zwrócił do sejfu.

Postacie

  • Skipper
  • Kowalski
  • Rico
  • Szeregowy
  • Hans
  • Policja
  • Piszczuś Pan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki