Fandom

Hazel Coin

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Hazel Coin to liszka. Należy do Bractwa Mroku.

Historia

Urodziła się 31 lipca 1627 roku w Szwecji. Była sierotą, ale przygarnął ją angielski arystokrata. Wychowywała się na szlacheckim dworze. Uczono ją etykiety i manier. Jednak po cichu zgłębiała tajniki rycerskie. Sama nauczyła się czytania, pisania, wielu europejskich języków oraz władania najróżniejszą bronią. W osiemnaste urodziny postanowiła wyjechać na Litwę. Na Litwie spotkała członków Bractwa Mroku, którzy wypełniali misję. Ona widziała, jak kogoś zabijają, i chcieli też ją zabić. Jednak postanowili przetestować jej umiejętności. Ostatecznie dołączyła do Bractwa, jako agentka od zadań specjalnych.

Umiejętności

Hazel na dworze nauczyła się etykiety i manier, choć nie ujawniała swych prawdziwych umiejętności. Posługuje się dobrze mieczem, sztyletem, toporem, łukiem, kuszą. Umie sporządzać mapy. Zna się na matematyce, fizyce, alchemii, biologii i trochę na medycynie. Umie mówić w kilku językach m.in. angielskim, polskim, włoskim, rosyjskim i hiszpańskim. Jest doskonałą aktorką, i dzięki tej umiejętności udaje jej się wykonywać poważniejsze misje.

Charakter

Hazel można powiedzieć, że czasami staje się przebiegła i sprytna. Mimo to jest bardzo uczuciowa. Kocha książki. W poważnych sytuacjach staje się odważna i bardzo się poświęca. Ma silną wolę. Czasami można zauważyć, że zadziera nosa, i uważa się lepszą od innych.

Wygląd

Hazel posiada jasnorudą sierść. Na głowie ma całkiem długie kasztanowe włosy. Oczy Hazel są koloru szarego. Dziewczyna ubiera się swobodnie.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko oznacza moneta i pochodzi od postaci Almy Coin z ''Kosogłosa''
  • Imię ma po głównej bohaterce książki Gwiazd naszych wina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki