FANDOM

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Hazel Coin to liszka. Należy do Bractwa Mroku.

Historia

Urodziła się 31 lipca 1627 roku w Szwecji. Była sierotą, ale przygarnął ją angielski arystokrata. Wychowywała się na szlacheckim dworze. Uczono ją etykiety i manier. Jednak po cichu zgłębiała tajniki rycerskie. Sama nauczyła się czytania, pisania, wielu europejskich języków oraz władania najróżniejszą bronią. W osiemnaste urodziny postanowiła wyjechać na Litwę. Na Litwie spotkała członków Bractwa Mroku, którzy wypełniali misję. Ona widziała, jak kogoś zabijają, i chcieli też ją zabić. Jednak postanowili przetestować jej umiejętności. Ostatecznie dołączyła do Bractwa, jako agentka od zadań specjalnych.

Umiejętności

Hazel na dworze nauczyła się etykiety i manier, choć nie ujawniała swych prawdziwych umiejętności. Posługuje się dobrze mieczem, sztyletem, toporem, łukiem, kuszą. Umie sporządzać mapy. Zna się na matematyce, fizyce, alchemii, biologii i trochę na medycynie. Umie mówić w kilku językach m.in. angielskim, polskim, włoskim, rosyjskim i hiszpańskim. Jest doskonałą aktorką, i dzięki tej umiejętności udaje jej się wykonywać poważniejsze misje.

Charakter

Hazel można powiedzieć, że czasami staje się przebiegła i sprytna. Mimo to jest bardzo uczuciowa. Kocha książki. W poważnych sytuacjach staje się odważna i bardzo się poświęca. Ma silną wolę. Czasami można zauważyć, że zadziera nosa, i uważa się lepszą od innych.

Wygląd

Hazel posiada jasnorudą sierść. Na głowie ma całkiem długie kasztanowe włosy. Oczy Hazel są koloru szarego. Dziewczyna ubiera się swobodnie.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko oznacza moneta i pochodzi od postaci Almy Coin z ''Kosogłosa''
  • Imię ma po głównej bohaterce książki Gwiazd naszych wina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki