FANDOM

Heinz Rattensztyc - Szczur, członek Bractwa Mroku, naukowiec, żyjący w drugiej połowie XVII wieku. Wymyślony przez Michalomatka. Jest parodią Heinza Dundersztyca z Fineasza i Ferba.

Wygląd

Jest zwykłym szczurem. Ma szarą sierść. 

Biografia

Urodził się w 1620 w Drusselsteinie. Jest to małe państwo, księstwo panter (Niemiec), zamieszkane przez szczury. Jednak, z powodu chorób i biedy przeniósł się do bardziej cywilizowanej Bawarii, do Monachium. Tam odkrył kryjówkę Bractwa Mroku i przystąpił do tego stowarzyszenia. Szybko wspiął się na wysoki szczebel w Bractwie i został wynalazcą.

Charakter

Zachowuje się jak Kowalski, czyli wariuje na punkcie wynalazków. Nie umie się cieszyć, ponieważ muszę jeszcze coś wymyślić. Często używa monologów.

Stosunki

Panterzy członkowie bractwa

Z pingwinich członków bractwa najbardziej nie cierpi Pierre'ego i Udo. Często "testuje na nich wynalazki". 

Lewis Witcher I

Są przyjaciółmi.

Inne narodowości

Najbardziej nie lubi Polaków. Nie wiadomo, dlaczego. Nienawidzi również Francuzów i Duńczyków. Jego "sojusznikami" są Węgrzy, Anglicy albo Rosjanie.

Wynalazki

  • Wielko-wało-inator - Gigantyczny wał, przedzierający się przez całą siedzibę. Wytwarza prąd dla siedziby. Napędzają go Wilki (Jeńcy z Polski.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki