FANDOM

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Helia Fire to ognista lisica. Występuje w fanfiku autorki postaci.

Dzieciństwo

Helianna była księżniczką w Królestwie Ognistych Lisów. Miała trzy siostry: Calanthe Fire, Bellemere Fire i Bellatriks Fire. Uwielbiała się z nimi bawić, a nawet uczyć się władania ogniem. Najbardziej z sióstr lubiła Calanthe, z którą mogłaby się zwierzać. Pewnej nocy do jej pokoju podkradł się jej wuj, Vincent Fire, i naznaczył ją Ognistym Znakiem [1]. Gdy dziewczynka się obudziła szybko pobiegła do swych rodziców. Oni nie mogli w to uwierzyć, że miała Ognisty Znak. Przez kilka dni siedziała sama w pokoju, tak jak jej kazali rodzice. Bali się, że Helia skrzywdzi kiedyś swoje siostry. Calanthe nie rozumiała, czemu starsza siostra[2] nie chce się już z nią bawić. Po 2 latach, kiedy rodzice Helii uświadomili sobie, że nie jest aż taka niebezpieczna i można ją zaprowadzić do sióstr. Jednak znów pojawił się Vincent, który przeszkodził Helii w byciu normalną dziewczyną. Król i królowa byli przerażeni tym co zobaczyli. Postanowili oddać Helię do opieki dla Vincenta, chociaż nie wiedzieli, że to on to wszystko zrobił. Wymazał Helii pamięć wręczając jej pewną bransoletkę. Nie pamiętała o siostrach, o mamie i tacie, o tym że jest księżniczką. Pewnego dnia Helia miała już 19 lat, postanowiła posprzątać na strychu. Zobaczyła album ze zdjęciami, na których jest ona i dwoje ludzi o wydrapanych twarzach. Na każdym innym zdjęciu było to samo. Niektóre były porwane albo zaklejone. Potem zobaczyła notatnik, w którym była opisana służba jej prawdziwego ojca w Drużynie Potężnego Smoka. Nagle sobie wszystko przypomniała. Chciała od razu zrealizować cel drużyny - żeby wszystkie gatunki żyły ze sobą w zgodzie.

Charakter

Helia była kiedyś wesoła, miła i przyjacielska. Dobrocią i mądrością przewyższała rodziców. Jednak kiedy Vincent wymazał jej pamięć stała się arogancka, waleczna i mniej miła. Ale wciąż miała w głowie o wiele więcej wiedzy, niż całe królestwo. Można też rzec, że jest czasami zadziorna i trochę wulgarna. Ma też cięty język. Chociaż na początku nie lubiła Songii, potem uratowała jej życie. Pomimo swoich niektórych nieciekawych cech, gdy ktoś do niej przychodzi stara się być dobrą gospodynią, to potwierdza teorię, że zostały jej niektóre charaktery z dzieciństwa.

Talenty

Granie na gitarze, basie, perkusji, władanie mieczem. Ponadto czytanie i pisanie. Specjalizuje się też w tworzeniu ładunków wybuchowych.

Moce

Helia jak każdy ognisty lis umie władać ogniem. Potrafi tworzyć jego różne formy i ciosy.

Wygląd

Helia wygląda jak zwykła lisica . Ma pomarańczową sierść. Posiada również włosy, które od czasu do czasu płoną z wściekłości bądź szczęścia. Jej ogon jest puszysty i miękki.

Relacje z bohaterami

Z Songią:

Na początku się nie lubiły, bo Helia wywołała rebelię. Z czasem jednak zaczęły się kumplować.

Z Calanthe, Bellemere i Bellatriks:

Ze wszystkich sióstr Helia najbardziej lubiła Calanthe. Bellemere i Bellatriks również bardzo lubiła. Kiedy Helii powróciła pamięć, postanowiła napisać do sióstr. Odpisały jej. Od tamtego czasu ze sobą piszą. Jednak ma nadzieję, że spotkają się kiedyś naprawdę.

Z pingwinami:

Bardzo lubi ich. W szczególności Rico z którym czasem idzie coś wysadzić.

Z Żywiołami:

Polubiła wszystkie dziewczyny. Jednak bardziej lubi Katniss, bo tak jak ona jest ognistym lisem.

Z Weather Team:

Są to dla niej spoko kumpele, z którymi można od czasu do czasu pogadać.

Z Triss:

Tak samo, jak z Songią.

Z Ligą Super Zwierząt:

Helia nie lubi superbohaterów. Jedynie z Iron Wolfem czasami zagada.

Z Samaelem:

Podrywała go na początku, lecz później uświadomiła sobie, że nie jest w jej typie. Zostali przyjaciółmi.

Ze swoimi innymi przyjaciółmi:

Lubi nawet braci Moonów, którzy ją rozśmieszają. Ichigo to dla niej bardziej typ samotnika, którego nie należy denerwować. Sakura i Chichi to dla niej bardziej takie typowe psiapsiółki, jednak je lubi. Isayn jej powiedziała, że ma za duże ego, i z tego powodu tak bardzo się nie lubią.

Ciekawostki:

  • Ma wadę krótkowzroczności, dlatego czasami ukazuje się w okularach.
  • Oprócz Ognistego Znaku Helia ma na ciele kilka tatuaży np. w kształcie serca
  • Tak jak królewskie ogniste lisy jest nieśmiertelna
  • Jej drugie imię dosłownie oznacza rubin
  • Przywiązuje dużą wagę do tego, iż jej żywiołem jest ogień, choć większość ognistych lisów tego nie robi.
  • Nie lubi filmu Kraina Lodu  i w ogóle osób z żywiołem lodu bądź śniegu. Wyjątkiem była Cirilla, członkini Żywiołów, albowiem często pomagała jej w poważnych sytuacjach.
  • Uwielbia ciastka truskawkowe.
  • Helia często nosi koszulki z nadrukami symbolizującymi ogień np. I see fire , The girl on fire , Fire Power itp.
  • Gdyby była jakąś pozytywną postacią z bajki, na pewno byłaby to Lady Marion. Jednak w przypadku negatywnej porównywałaby się do Maleficent.

Przypisy

  1. każdy posiadający taki znak był niszczycielem
  2. na początku urodziła się Helia, następnie Calanthe, a na sam koniec Bellemere i Bellatriks

Tutaj znajduje się jej galeria obrazów: Helia Fire - galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki