FANDOM

Hermann Chaykovsky von Baden - Baden - pingwin białobrewy, Niemiec, rzecznik prasowy Zakonu Zrozumienia, orędownik zniesienia wszelkich granic między zwierzętami, ludźmi, narodami i krajami. Julius Flavius.

Życiorys

Urodził się w ZOO w Berlinie w 1990 roku. Zachowywał się jak zwykły pingwin i spełniał obowiązki typowego mieszkańca ZOO. Mniej więcej w 2010 roku miał wypadek - Flawian podczas jednej z akcji postrzelił go w głowę. Od tego momentu coś przestawiło mu się w głowie. Flawian zwerbował go do Zakonu Zrozumienia, gdzie bardzo szybko piął się w drabinie rang. Już po dwóch latach uczestnictwa w organizacji został rzecznikiem prasowym. Swój sukces zawdzięczał zdolnością retoryczną i lizo*upstwem.

Charakter

Hermann jest cynikiem. Jego wrogowie rzadko przeżywają spotkania z nim. Nigdy się nie patyczkuje, jest bezlitosny. Potrafi udawać miłego i uczynnego człowieka, chcącego zaprowadzić pokój i jedność wśród narodów, jednak w istocie jest największym orędownikiem walki z patriotyzmem w każdej postaci. Szybko zawiera pozorne przyjaźnie, jednak w większości przypadków po kilku miesiącach ,,przyjaciel" był znajdowany poćwiartowany w rzece.

Sposób działania

Hermann nigdy nie dokonuje pochopnych działań. Zawsze wszystko starannie przygotowuje. Najczęściej jego ofiarą są wrogowie polityczni i konkurenci. Ważnym celem są również nacjonaliści, narodowcy, patrioci i wszyscy nie zgadzający się z jego ideologią. Zazwyczaj wzywa innych do dialogu, zaprasza na wspólne posiedzenie, po którym zaproszeni mają ostatnie 72 godziny życia przez działanie trucizny podanej w poczęstunku. Jeżeli ktoś przeżyje tą próbę, Hermann nasyła na przeciwników najemników. Jeśli nawet to nie poskutkuje, używa ogromnych wpływów by zrujnować daną osobę.

Przyjaciele

Wrogowie

  • brak. Wszyscy zostali zamordowani bądź zrujnowani.
  • Potencjalni wrogowie:
    • Oddział Skippera
    • Wszyscy patrioci i nacjonaliści
    • Ambitni członkowie Zakonu Zrozumienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki