FANDOM

Postać fikcyjna stworzona przez Madeline Hatter.

Pingwinka białobrewa. Jest przyjaciółką Harry'ego i Dona. Jak oni jest czarodziejką. Hermina specjalizuje się w wiedzy o czarodziejach. Uwielbia czytać. Na początku Don i Harry jej nie lubili, ale później ją uratowali i od tamtej pory są przyjaciółmi. Z Szeregowym zaprzyjaźniła się kiedy pierwszy raz się spotkali.

Hermina

Dzieciństwo

Hermina miała dzieciństwo jak każdy inny. Jednak z Antarktydy musiała się przenieść z rodzicami do Londynu.

Później dostała list ze szkoły magii i czarodziejstwa i od tamtej pory uczyła się wiele rzeczy. Harry'ego spotkała w pociągu, ale wtedy jeszcze się z nim nie przyjaźniła. Don ją obraził i Hermina pobiegła do toalety płakać (Don powiedział że nikt jej nie lubi). Jednak wtedy, gdy była w toalecie ogłoszono alarm,o tym że ktoś wpuścił wilkołaka do szkoły. Gdy wilkołak pobiegł, by szukać kogoś usłyszał jej płacz. W toalecie chciał na nią napaść. Harry i Don pobiegli ją ratować. Udało im się i od tamtej pory się zaprzyjaźnili. Szeregowego spotkała, gdy Harry przedstawiał go jej. Zakumplowała się z Kowalskim i Szeregowym.

Cechy

Hermina jest to osoba ,która specjalizuje się w wiedzy. Sama czyta wiele książek i poleca je innym. Jest spokojna i zaciekawiona innymi rzeczami o magii.

Psychika

Hermina jest spokojna , ale jak ktoś ją wkurzy puszczają ją nerwy i robi się wściekła. Lecz jest jednak trochę pewna siebie.

Talenty

Wielka wiedza o magii i świecie magii. Sporządzanie eliksirów oraz rzucanie zaklęć.

Lęki

Hermina boi się niezdania testu oraz pająków.

Wygląd

Ma długie kręcone, brązowe włosy oraz czarne rzęsy i niebieskie oczy.

Związki

Hermina na razie nie jest z nikim w związku.

Ciekawostki

  • Jest wzorowana na Hermionie Granger.
  • Jako jedyna jest najmądrzejszą osobą w klasie.
  • Uwielbia się uczyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki