Fandom

Hestia i Daria

1091stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

To postacie stworzone przez Księżniczkę Kiarę.

Hestia i Daria to córki Pani Torcik.Pierwszy raz pojawiają się w Mission:Merry Chrismas!

Hestia i Daria.PNG

A oto córki Pani Torcik

O Hestii

Hestia wykluła się pierwsza z jajka. Jej matka nie bez powodu dała jej takie imię. Hestia w mitologii greckiej to była pani ogniska domowego. W wyglądzie ma ogniste wręcz upierzenie. Na głowie jej jest ognisty irokez. Dziewczyna jest również bardzo energiczna. Kocha latać. Również w przyszłości chce zostać piosenkarką jak jej matka. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu. Mimo swoich lat lubi zabawę lalkami (ma 14 w ludzkich). Kocha sport. Jest kinomaniaczką. Zna wszystkie filmy na pamięć oraz ich aktorów. Najbardziej uwielbia Igrzyska Śmierci. Jest naprawdę bardzo towarzyska. Ulubiony rodzaj muzyki Hestii to reagge oraz pop.

O Darii

Daria wykluła się z jajka jako druga. Jest bardzo nieśmiała. Boi się występów na scenie. Zamiast zostać piosenkarką Daria woli być reżyserką filmową (chociaż umie śpiewać). Jej największe marzenie to zaprojektowanie własnej bajki dla wytwórni Disney lub Disney Pixar. Jej ulubiony film to Harry Potter i Kamień Filozoficzny. Upierzenie dziewczyny jest zielone jak rozkwitające listki wiosną. A piórka na głowie układają się w piękną fryzurę. Woli podejmować własne decyzje oraz być kim chce. Ma spokojniejszy charakter od Hestii. Zawsze się z nią kłóci, ale lubi swą siostrę. Umie czytać. Piszę własną książkę fantastyczną.

Piosenki śpiewane

Przez Darię:

  • W końcu się zakochuję

Przez Hestię:

  • Robię co chcę

Więcej z Fandomu

Losowa wiki