FANDOM

Hiro - fanowska postać stworzona przez użytkownika HUSSARYA33, kumpel Łysego . Nie należy do oddziału Skippera, ale dość często pomaga pingwinom. Występuje w serialach Warsaw Penguin Company oraz ZOO na kółkach, a także w interaktywnym fanfiku.

Wygląd

Hiro to pingwin cesarski, ciut wyższy od Kowalskiego. Z wglądu jest bardzo sympatyczny. Charakterystyczna jest jego fryzura - podobna do takich, jakie mają bohaterowie mangi. U boku zawsze ma swoją katanę.

Opis postaci

Hiro pochodzi z Japonii, gdzie szkolił się w elitarnej szkole dla samurajów, co może sugerować ważną pozycję jego lub jego rodziny w Kraju Kwitnącej Wiśni. Świetnie szła mu nauka wschodnich sztuk walki, jednak miał spore problemy z dostosowaniem się do panujących tam zasad. Dlatego też po kilku latach został z niej wydalony. Uciekł z kraju do Chin, gdzie dalej uczył się sztuk walki pod okiem samego mistrza Shaolin. Udało mu się osiągnąć jeden z najwyższych poziomów wtajemniczenia, ale nie chciał spędzić tam reszty życia i kolejny raz wyemigrował. Jednak przy próbie przekroczenia granicy chińsko-radzieckiej został uznany za zachodniego agenta i skazany na 20 lat łagru na Syberii. Tam też poznał Łysego i Rudego, a po paru dniach, po rozpadzie ZSRR, uciekł razem z dresiarzem i razem próbowali się przedostać do Polski. Podróż nie przebiegła bez przeszkód, m.in.: zostali nakryci w Niżnym Nowogrodzie, przez co musieli uciekać do Kazachstanu, tam wpadli na grupę lokalnych radykałów, którzy gonili ich aż do Morza Kaspijskiego, a potem w górę Wołgi do Wołgogradu, gdzie dołączył do nich Rudy.

Jest bardzo zamknięty w sobie. Hiro zna wschodnie sztuki walki na wręcz mistrzowskim poziomie. Najlepiej włada kung-fu, zna nawet supertajne ciosy. Hiro często rzuca shurikenami. Nie ma problemów z obsługą takich broni jak nunczako lub katana. Hiro jest bardzo mądry, mniej więcej jak Kowalski albo Bulgot. Czasami też próbuje coś skonstruować, ale z marnymi efektami. Wyszedł mu jedynie miecz plazmowy [1], ale boi się z niego korzystać, bo jest bardzo niestabilny, przez co się może zepsuć przy używaniu, albo gorzej...

Ciekawostki

  • Jest dość niski jak na pingwina cesarskiego.
  • Jako jedyny w Oddziale Łysego nie ma pseudonimu [2].
  • Jego imię jest nieodmienne.
  • Ma wstręt do broni palnej, która uznaje za niehonorową.
  • Założył oddział razem z Łysym, jednak większość twierdzi, że dołączył do Łysego i Rudego. On sam nigdy nie miał potrzeby sprostowania tego.
  • Jego podstawową bronią jest katana.
    Broń Hiro.jpg

    Podstawowa broń Hiro

  • W serialu "ZOO na kółkach" kieruje czarnym Nissanem Skyline GT-R
    Nissan GTR.jpg

    Samochód Hiro

Przypisy

  1. nawiązanie do "Gwiezdnych wojen"
  2. z takim imieniem go nie potrzebuje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki