Fandom

Hokage, Hana, Ichigo, Kai, Sakura, Ayumi i Shikaku Tsuki

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze14 Udostępnij

Hokage, Hana, Ichigo, Kai, Sakura, Ayumi i Shikaku Tsuki - fikcyjna wilcza rodzina autorstwa TA JEDYNA I NIEPOWTARZALNA WIKU$$KA (Don't touch!). Wilki leśne, dawno nie żyją (patrz niżej).

Hokage

Hokage Tsuki jest był mężem Hany. Ma Miał z nią 5 dzieci: Ichigo, Kai, Sakura, Ayumi i Shikaku. Był założycielem watahy Moon, która potem rozpadła się na Light Moon i Dark Moon. Hokage miał japońskie korzenie (patrz: dół). Nie żył zbyt długo. Zginął w wieku 42 lat wilczych z rąk swojego syna Shikaku, który zamordował go, poprzez wbicie sztyletu w serce. Nie umarł od razu. Zdołał powiedzieć do Shikaku "Spotka cię kara. Za zabójstwo matki zginiesz z mych rąk, pomimo mojego zgonu. Czemu to zrobiłeś?" po tych słowach skonał w objęciach już nieżyjącej małżonki.

Hana

Hana Tsuki była żoną Hokage, matką Ichigo, Kai, Sakura, Ayumi i Shikaku. Była współzałożycielką watahy Moon. Również miała japońskie pochodzenie. Podzieliła los swojego męża ginąc z rąk Shikaku, poprzez wbicie sztyletu w serce. Miała 40 lat wilczych. Zginęła trzymając w objęciach swojego konającego męża.

Shikaku

Shikaku był pierworodnym synem wspomnianej wyżej pary. Nie mógł się pogodzić z tym, że ojciec chciał podzielić władzę w nowo powstałej watasze równo pomiędzy jego oraz jego rodzeństwo, więc zadał śmiertelne ciosy sztyletem  w serce całej swojej rodzinie. Najpierw chciał zabić ojca, potem matkę, a na końcu rodzeństwo. Jednak Hokage skonał na końcu. Ocalali jedynie Kai i Sakura. Po odkryciu mordu, Kai wpadł w furię i zemścił się na bracie, powodując zgon Shikaku. Miał 20 lat.

Kai

Był dzieckiem wilków o imionach Hana i Hokage. Nie było go w domu, gdy Shikaku mordował rodzinę, więc przeżył. Po odkryciu wydarzenia, wpadł w furię i "zlikwidował" brata. Po ochłonięciu zrozumiał, że i on jest mordercą, więc wyruszył w długą wędrówkę. Znalazł sobie dziewczynę, Klementynę,  która nie dożyła nawet dnia ich ślubu - zmarła z powodu choroby. Kai załamał się psychicznie. W wieku 26 lat, w rocznicę śmierci Klementyny zmarł z wycieńczenia.

Sakura

Wilk by WiKuSsKa.jpg

Sakura w śnie Selene

Córka Hany i Hokage. Nie doznał krzywdy ze strony Shikaku. Została alphą watahy Moon po zgonie rodziny. Czasami pojawiała się w snach Selene (potem także widziała ją Serenity). Sel widziała ją również na niebie, w postaci gwiazdozbioru. Jako jedyna z najbliższej rodziny dozyła podeszłego wieku. Para alpha watach Dark Moon i Light Moon wywodzi się z jej dziecka (Kiba).

Ichigo i Ayumi

Córki Hany i Hokage. Nie wiadomo o nich zbyt wiele. Zginęły z rąk łap Shikaku mając 20 lat.

Tłumaczenie imion i nazwisk

Wszystkie imiona i nazwiska pochodzą z jęz. japońskiego. Oznaczają:

Imiona

  • Hokage - ogień, blask, pożar
  • Hana - kwiat
  • Ichigo - truskawka
  • Kai - zwycięzca
  • Sakura - kwiat wiśni
  • Ayumi - irys
  • Shikaku - morderca
  • Kiba - kieł

Nazwiska

  • Tsuki - księżyc

Więcej w Fandom

Losowa wiki