Fandom

Horus Van Eagle

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Jest tylko jeden sposób -spal miotaczem ognia, a jak to nie zadziała, spal miotaczem ognia - inteligencja Horusa.

Urżnę ci ten pancerzyk i se zrobię popielniczkę!- Horus do Pangolina.

Horus Van Eagle - postać użytkownika Wojti2000 (dyskusja), chihuahua, członek gangu Kartana, znany z tego że nie ma prawa jazdy. Przeniósł się z Nowego Jorku do Toriopolis.

Zachowanie

Jest brutalny, cwany i uwielbia rozwalać auta innych za pomocą kija baseballowego albo łomu. Uwielbia także spychać auta innych na pobocze. Z wielką ochotą rozjechał by Łysego, co widać w odcinku Zemsta Kartana. Jeździ autem Porsche Spyder. W sezonie drugim Zoo na Kółkach dołączył do |Vladimira Marussii. Posiada skłonności sado-masochistyczne. Łatwo się irytuje i wkurza. Nienawidzi zdrobnień i nazywania go miłym, a także nie umie pisać po polsku. Trzęsie się często.

Porsche-550-spyder.jpg

Auto Horusa przed tuningiem.

Horusasamochodzik.png

....I po tuningu.

Wygląd

Horus jest dość wysoki jak na chihuahuę. Jest silny i groźny, często się denerwuje, nienawidzi wody.

Ciekawostki

  • Porsche Spyder Horusa jest nazywane przez niego "Bękart". Jest to nawiązanie do Małego Bękarta - nawiedzonego Porsche Spyder które przynosiło pecha każdemu kto je posiadał.
  • Jest pomimo wulgarności bardzo miły dla dziewczyn, a jego dziewczyną jest Cassie.
  • W egipskim tłumaczeniu Horus nazywa się Ric Van Eagle, gdyż Horus to egipski bóg, a postać jest bardzo wściekła i psychopatyczna co mogłoby wywołać kontrowersje.
  • Ma starszego brata, Ricardo Rage.

Cytaty

  • Werfer, to będzie brudna robota, więc se ubierz dziawiny. - Horus podczas naprawy osmalonej prasy.
  • To jest ku*wa lepsze niż....nie ma nic co lubiłem. - Horus o odnowionej hucie.
  • Ale jajca. - Horus po uwięzieniu w złomie.
  • JA CHCĘ TAM IŚĆ! ON POWIEDZIAŁ ŻE TAM SĄ TORTURY! - Horus podczas wysyłania pangolinów do zoo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki