Fandom

I jak tu nie lubić Sylwestra?

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

I jak tu nie lubić Sylwestra? - siódmy, a zarazem świąteczny odcinek serialu Powrót do Korzeni, stworzony przez Pingwiniafanka1 (NACIŚNIĘCIE TEGO PRZYCISKU GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM).

Fabuła

Karen budzi się rano. Patrzy na kalendarz nieprzytomnym wzrokiem, i nagle wrzeszczy: "O matko! Dziś Sylwester!!!". Obudzony tymi krzykami Spencer chce wiedzieć, o co chodzi żonie. Okazuje się, że dziś 31 grudnia, a oni na śmierć o tym zapomnieli. Karen prosi Aratona o zagranie noworocznego koncertu, pingwinom i lemurom zleca urządzenie przyjęcia, a sama, razem z Kanutem, Jamesem i małpami, zabiera się za dekorowanie Sumatry.

W tym chaosie nikt nie zauważa, że w sekretnej jaskini niedaleko pałacu odbywa się spotkanie Jacoba i Jerry'ego, którzy knują, jak tu zepsuć małżeństwo Karen. Nagle Jacob wpada na pewien pomysł i informuje wspólnika, że z tego co pamięta z bełkotu pani od chemii, to istnieje coś takiego jak bomba chlorowa. On i Jerry mogą skonstruować coś takiego, a potem, gdy Spencer razem z Karen będzie wygłaszał orędzie noworoczne, spuszczą śmierdzącą bombę na Spencera, i korzystając z zamieszania, porwą Karen.

Tymczasem przygotowania do sylwestrowej zabawy są w toku. Okazuje się, że wystąpiły pewne komplikacje: wszystkie soki wypili niemogący doczekać się imprezy Ugh-Ugh i Stasiek, a szampana wypił Julian, który teraz trzeźwieje w krzakach. Natomiast Skipper i Rico, polując na jelenie, które miały być głównym daniem, przez przypadek sprawili, że z wulkanu wypłynęła lawa i spaliła połowę dekoracji...

Szeregowy pędzi po zastępczego szampana do spiżarni, a Skipper, Kowalski i Rico wybierają się do dżungli po owoce, które mogłyby zastąpić soki. W dżungli dochodzi do wielu komicznych i strasznych przygód (złapanie przez kłusowników, atak małp i wiele innych, o których nie chcielibyście słyszeć), ale wreszcie przynoszą owoce (są poobijani, posiniaczeni i wyczerpani, ale cóż). Wtedy okazuje się, że... pada śnieg. Karen stwierdza, że właściwie nie potrzebują dekoracji- ten piękny śnieg, który nie padał tu od tysięcy lat, będzie najpiękniejszą naturalną ozdobą.

Wszyscy zasiadają do stołów. Wydaje się, że jest już milusio i nic złego się wydarzyć nie może. Spencer i Karen wstępują na wyżynę, żeby wygłosić orędzie, gdy nagle... rozlega się plask, Spencer dostaje w głowę i wokół zaczyna roztaczać się ohydny odór chloru. Jacob i Jerry wśród krzyków porywają Karen ( a lekko nie mają, bo dorosła tygrysica trochę waży), aż w końcu wywlekają do dżungli. Tam Karen mówi, że koniec tej zabawy- zaczynało się robić śmiesznie, ale ona ma ważne sprawy do załatwienia. Jacob mówi, że nie wypuszczą jej, dopóki nie przyzna, że jej mąż to palant, a Jerry dodaje, że obaj ją kochają, ona też ( tylko jeszcze o tym nie wie) i proponuje ucieczkę we trójkę. Karen ma już tego dość- każdemu daje po ryju, a potem przez zaciśnięte zęby wycedza, że mają z nią iść. Zmusza ich do tego, pokazując swoje kły. Jerry mówi: "Jesteś piękna, kiedy się złościsz", ale tak jak Jacob posłusznie daje jej się prowadzić.

Docierają z powrotem do ludu, a Karen mówi do obu lemurów: "Chcieliście zrobić ze mnie pośmiewisko, tak? No to teraz role się odwróciły!" Tygrysica razem ze Spencerem z dziką rozkoszą ubierają Jerry'ego i Jacoba w różowe spódnice z koronką ( takie jak noszą baletnice) i każą im tańczyć przed ludem Sumatry. Upokorzone lemury uciekają odprowadzane śmiechem pozostałych. Później wszyscy uczestniczą w przyjęciu i puszczają fajerwerki, a kiedy nadchodzi północ, wrzeszczą: "Szczęśliwego Nowego Roku!". Araton natomiast gra na swojej gitarze sylwestrowe piosenki.

Więcej w Fandom

Losowa wiki