Fandom

Intel

1080stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Intel to postać stworzona przez Jake'a398.

Intel- Strateg oddziału G. Holenderski naukowiec.

Wygląd

Intel jest bardzo wysoki (trochę wyższy od Kowalskiego). Intel ma na sobie długi kitel i okulary. Ma przylizaną grzywkę, oraz rewolwer w kieszeni kitla (razem z długopisem, gumą do żucia i shurikenem. God ma nadnaturalnie wysokie nogi.Gdy nie nosi kitla zakłada koszulkę w czerwono-biało-niebieskie trzy pasy poziomo (flaga Holandii).

Charakter

Intel jest bardzo bystry, umie czytać i pisać wzbudzając tym respekt nawet Gerhdowi. God ma także głos dość ciężki (baryton), jest dużo przenikliwszy od Gerhda, zjada chyba najwięcej ryb z całego oddziału. Ryby wpływają bowiem lepiej na jego mózg (z każdą rybą jest mądrzejszy). Zna karate, i ma jak na naukowca całkiem dobre żarty.

Relacje

Z Generałem

Intel lubi Generała ale raczej tego nie wykazuje. Nawet rywalizują ze sobą, są bardziej równi niż Kowalski ze Skipperem.

Z Psycho

Razem z Psycho dobrze się bawi, odchodzi od nauki aby "zaszaleć" i nie być wciąż spiętym.

Z Cyziem

Intel jest jakby głównodowodzącym Cyzia, ale mimo wszystko go lubi i mówi że byłby dobrym żołnieżem, gdyby nie jego ciapowatość i ciągłe "Lalusiowanie".

Z Julianem

Intel nie lubi Juliana z powodu jego głupawych wypowiedzi i ciągłego bawienia się i rządzenia nad Mauricem.

Z Maurice'm

Maurice i Intel to najlepsi koledzy, jedynie z nim God może normalnie pogadać.

Z Mort'em

Intel ma niezbyt dobry stosunek do lemurka ale go toleruje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki