Fandom

Isayn Steel

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Postać stworzona przez Księżniczkę Kiarę.

Isayn to młoda wilczyca. Jest bratanicą Iron Wolfa.

Dzieciństwo

Isayn wychowywała się samotnie. Ojciec był w wojsku, więc często musiał wyruszać na misje. Opiekował się nią Iron Wolf, ale nie poświęcał jej tyle uwagi. Kiedy zaczęła dorastać ojciec wyruszył na o wiele bardziej niebezpieczną misję. Isayn nie cierpiała przebywać u wujka. Choć często uczyła się od niego nowych rzeczy. W pewnym momencie poznała Songię Dragon. Nie była zbyt zachwycona nową koleżanką, ale lubiły te same filmy i ten sam rodzaj muzyki. Kiedy pewnego dnia nadeszły jej urodziny wujek dał jej nieprzyjemną wiadomość - że ojciec Isayn zaginął na tej misji. Dziewczyna się strasznie załamała, i w tym czasie pomogła jej Songia. Wyjaśniła jej wszystko, a wtedy Isayn stała się zupełnie inną osobą.

Charakter

Na początku Isayn była zamknięta w sobie. Nie lubiła towarzystwa innych. Z czasem jednak jej charakter zaczął jaśnieć barwami - aż w końcu stała się o wiele lepszą osobą. Stała się inteligentniejsza, bardziej przyjacielska i milsza. Dogadała się też z wujkiem, z którym zrobiła swój pierwszy wynalazek.

Talenty

Ma prawie te same talenty, co Iron Wolf. Ale oprócz tych talentów lubi czasem porapować.

Wygląd

Isayn ma sierść koloru żoł edzi. Włosy ma kasztanowe i postopniowane, a jej oczy są barwy szarej.

Relacje z bohaterami

Z pingwinami

Na początku niezbyt ich lubiła. Lecz potem zrozumiała, jakimi dobrymi komandosami są.

Z Songią

Songia na początku była jej obojętna. Z czasem jednak zostały najlepszymi przyjaciółkami.

Z Ligą Super Zwierząt

Utrzymuje z nimi dobre kontakty, ale niezbyt często ze sobą rozmawiają.

Z Ronaldem Steelem

Choć Ronald to jej wujek nie lubiła go. Lecz później zrozumiał, że to jego wina, iż nie poświęcał jej dużo uwagi. Nauczył ją wielu rzeczy np. fizyki kwantowej.

Z Ichigo

Ichigo naprawdę się spodobał Isayn. Bardzo go polubiła. Niedługo pewnie ich przyjaźń przerodzi się w coś innego...

Z Sakurą

Sakura została najlepszą przyjaciółką Isayn.

Z Helią

Helia i Isayn pasują do siebie jak ogień i woda (dosłownie). Dziewczyny się nie polubiły ze względu na własne charaktery.

Z Chichi

Chichi polubiła wilczycę, bo obie są zainteresowane muzyką.

Z braciami Moon

Bracia Moon często się popisują, co śmieszy Isayn. Lubi ich za niezwykłe poczucie humoru.

Więcej w Fandom

Losowa wiki