Fandom

Ivan

1099stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Ivan Amursky - Postać fikcyjna, Wiewiór, Rosyjski antypatriota. Został Stworzony przez Michalomatka. Jest kuzynem Czerwonego Wiewióra.

Wygląd

Jego sierść jest ruda. Nosi na sobie zawsze ciemnobeżowy mundur, z niebieską gwiazdą z białą otoczką (Nawiązania do Ojczyzny oraz USA) oraz radzecki karabin maszynowy.

Biografia

Urodził się w syberyjskim Abakanie w ZSRR w 1960. Żył w biedzie, aż dostał pomoc od migrantów do Ameryki. Wyemigrował tam i rozpoczął karierę wojskową jako partyzant. Po dość szybkim odejściu w stan spoczynku znalazł sobie nowe zajęcie... pracowanie u Aliantów Z. Jest ważną postacią w filmie Wielka Zemsta Wielkich Aliantów Z, gdyż jego zadaniem jest ostrzeżenie zoo oraz przygotowanie go na inwazję.

Umiejętności

Jako partyzant ma strategię: Ukryć się w lesie/koszu na śmieci/kanalizacji i zaatakować z zaskoczenia wrogów. Potem znowu się ukryć i zaatakować ponownie. I tak w kółko. Zna sztuki walki oraz dobrze posługuje się karabinem maszynowym, z którym się nie rozstaje.

Stosunki

Z Kuzynem

Ivan i Czerwony Wiewiór (Leopold) czasem sobie pomagają, ale często na próżno. Nie lubią się.

Z Dowódcami Aliantów Z

Lubią się. Mike nawet zawyża mu pensje i Whisky (Tak, tak. Jasne, że nie Wódka!!!)

Z Kameleonami

Średnie. Ivan uważa ich za "niewolników Mike'a, tylko dostają wynagrodzenie."

Samochód

Ivan obiecał sobie, że porzuci własną Wołgę tylko wtedy, kiedy zabraknie części zamiennych. Jeszcze będzie nią jeździł przez kilkanaście lat. Ochrzcił własne auto nazwą "Czarna Wołga". Zawsze ma ze sobą części zamienne.

GAZ-24 (1st generation) -Volga- (front view).jpg

Czarna Wołga.

Ciekawostki

  • Ma 55 lat, co może oznaczać, że jest najstarszym Aliantem Z.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki