Fandom

Jacksinon: Wojna Światowa

1082strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jacksinon: Wojna Światowa to gra stworzona przez Onewa Inc. Opowiada o pingwinie Jacksinonie, umiejącym zmieniać się w różne narodowości.

Fabuła

Jest III Wojna Światowa, i wojsko Koreańskie porywa Amerykanina Jacksinona. Pingwin w połączeniu z innymi jeńcami wojska, zyskuje zdolność zmiany w każdego z nich, ale później okazuje się że ciało Jacksinona stało się nowym ciałem dla wszystkich jeńców. Jacksinon czasami więc żyje życiem innego właściciela jego ciała. Każda dusza jednak chce wyrównać porachunki z Koreańskim Wojskiem, i innymi wrogami.

Narodowości

  • Jacksinon- Amerykanin - Normalna postać, kończy kombo serią z AK-47.
    • Umiejętności

- Strzał Mistrza - strzał na prostą która zabija pierwszego na jej torze. - Lekarstwo - Jacksinon pije lekarstwo co daje mu tymczasową nietykalność i uzdrowienie. - GRANATA! - Jacksinon rzuca granatem i w niego strzela, co zabija wszystkich koło niego.

  • Gregory- Brytyjczyk - Używa szabli, kończy kombo strzelając ze strzelby.
    • Umiejętności

- Tak to robili w latach '80! - Uderza przeciwnika dwa razy a za trzecim kopie go w twarz. - Herbatka - Gregory pije herbatkę i uzdrawia się. - Ostatnia Salwa - Na wszystkich wrogów zostaje wystrzelona fala pocisków.

  • Gogo - Japończyk - Bije niesamowicie szybko, kończy kombo ciosem z nunczako.
    • Umiejętności

- Katana czas! - Gogo robi kółko kataną, zabijając wszystkich na zasięgu katany. - Uzdrowienie - Gogo zaczyna medytować co sprawia że jego uderzenia są jeszcze szybsze i uzdrawia się. - Samuraj - Gogo ubiera zbroję Samuraja co przyśpiesza jego uderzenia i za każdym zabija na jeden cios.

  • Lars - Szwed lub Norweg - Potrafi wchodzić w zimne miejsca. Kończy kombo ciosem z noża.
    • Umiejętności

- ZIMNO! - Lars trzyma wroga w kostce lodu zabijając go. -Zimna wódka - Lars pije wódkę i się uzdrawia. -Nożyk - Lars wydłuża swój nóż soplem i atakuje wszystkich.

CDN kiedy zostanie napisany

Więcej w Fandom

Losowa wiki