Fandom

Jak Poznałem te Samochody?

1092strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Jak Poznałem te Samochody? (Ang. Pilot lub How I'm Meet Those Cars) - pierwszy odcinek Zoo Na Kółkach.

Fabuła

Duża laweta z samochodami wjeżdża do zoo, parkuje w garażu i wychodzi z niej Stefek Władko. Łysy z oddziałem targali Grubego po ziemi gdyż zemdlał. Stefek mówi że nie chcą no-life'ów i nie po to grał w Pokera z koniem Enzo Czerwone Ferrari oraz orłem Vladimirem Marussią by zdobyć te samochody. Łysy mówi że Lexusa LFA nie da chyba Bolowi i Lolowi, na co już Stefcio się zgadza. Stefek prezentuje samochody pingwinom i Grubemu. Kiedy Gruby przytulił się do Mustanga GT 500, Stefan daje mu w ryj i trzeba było go znowu reanimować. Po tym, pozwolił pingwinom wybrać samochody, a Grubemu wziął pompkę którą nadmuchał laptopa, znowu mu dał w ryj i nieprzytomnego wpakował do Lexusa LFA. Wolt| Wolt widzi to i obmyśla jak powstrzymać tylu wrogów po czym wpada na pomysł. W garażu Łysy wziął Arrineirę Hussaryę, Mistrz wziął Porsche Carrera GT, Rudy wziął Marrusię B2, Hiro wziął Nissana - Skyline GT-R. W kryjówce Wolta odbywa się rozmowa między Woltem, psem Crossem, i Enzo Czerwone Ferrari. Wszyscy chcą dorwać nowych wrogów jednak Wolt mówi, że Enzo jest niepotrzebny i strzela w niego laserem. W tym czasie grupa kierowców walczy z gangiem Crossa. Stefek spala ich furgonetkę i odchodzą gdyż mają do rozbicia kilka gangów. Tymczasem Rudy rozmawia z kimś przez telefon. Nagle przyłapuje go Łysy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki