Fandom

Jak to się zaczęło?

1094strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jak to się zaczęło? - pierwszy odcinek serialu "Wilki Pierwsza przygoda". SugarLevine WojtekNinjaZX

Fabuła

Odcinek zaczyna się od tego, że widz widzi siedzących w oknie Szenzii i Creepa, którzy rozmawiają o przygotowaniach wilczycy do ślubu. Ona wyżala się przyjacielowi, że zeswatanie jej i przyszłego małżonka Liona było najgorszym pomysłem jej rodziców. Później dojrzeć można, że wilczyca i tygrys rozmawiając całkowicie ignorują to co dzieje się na zewnątrz- trwa bowiem wojna między ptakami, a ssakami gdzie najbardziej przerąbane mają właśnie wilki i tygrysy ( i dla tego ten ślub). Zwierzakom rozmowę przerywa służba królewska ojca Szenzii, które każe przyjaciołom zamknąć natychmiast okno i nie wychylać się gdyż czołgi australijskich psów Dingo zbliżają się. Kontynuując rozmowę Creep wpada na pomysł jak nie dopuścić do ślubu - ceremonia zostanie przerwana tuż przed pocałunkiem. Następna scena ukazuje złowieszczo śmiejących się ze swojego spisku przyjaciół. Creep idzie do swojego domu mówiąc, że jeszcze zadzwoni. Następnego dnia (dnia ślubu) ceremonia trwa w najlepsze. Szenzii mimo obrzydzenia stra się uśmiechać aby nie zdradzić swojego podstępu. Kiedy wilczyca ma pocałować swojego niedoszłego kochasia wybucha bomba dymna i Creep wyciąga przyjaciółkę przez okno niepostrzeżenie. Zaczynają uciekać. Zanim jeden z gości zdąrzył dojrzeć cokolwiek zwierzaki były już daleko. Ruszyła za nimi pogoń jednak wojna w tym przeszkodziła. Tymczasem Szenzii i Creep nie wiedząc o tym, że pogoń przepadła myślą, że dalej są gonieni i uciekają nadal. Po kilku godzinach biegu zamęczeni stwierdzają iż znaleźli się na Pustyni Zguby, z której nie ma wyjścia. Przerażeni krążą w kółko i potwierdzają straszny scenariusz śmierci. Uznają iż nie zginą z rąk żołnierzy (gdyż na pustyni wojna się już nie toczyła) ale z głodówki. Odcinek kończy się na zabawnej scenie, w której oboje stwierdzają, że są za młodzi aby umrzeć.

Więcej w Fandom

Losowa wiki