Fandom

James

1102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Kocurek (dyskusja) 16:09, kwi 20, 2013 (UTC)

James to jaguar,  który zamieszkuje Zoo w Central Parku.

Wygląd

James jest dużym jaguarem koloru żółtego. Jest nakrapiany czarnymi cętkami i ma niebieskie oczy. Posiada ostre pazury i długi ogon.

James.png
Opis postaci

James pochodzi z Ameryki Południowej. Był wtedy królem dżungli i świetnym łowcą, miał prestiż i wszystkie jaguarzyce się w nim kochały. Gdy został schwytany przez ludzi i trafił do Zoo, zorientował się, że już nie musi polować na swoje utrzymanie. Teraz już kompletnie nic nie robi, ponieważ ludzie zapewniają mu wszystko. Cały dzień je i śpi. Gdy przychodzą goście zwiedzający Zoo, on w ogóle nie zwraca na nich uwagi i ma ich gdzieś. James strasznie się roztył, jest gruby i nic mu się nie chce. Jego ulubioną pozycją do spania jest leżenie na gałęzi ze zwisającym ogonem i łapami. Nie ma partnerki, bo jest zbyt leniwy na chodzenie. James jednak potrafi być groźny ( zwłaszcza, gdy ktoś próbuje mu zabrać jedzenie). Umie zasypiać w najróżniejszych pozycjach i najróżniejszych sytuacjach, nawet podczas gry w piłkę ( na stojąco). Nie ma zbyt wielu kolegów, bo wyobraźcie sobie, że rzucacie mu piłkę, krzyczycie: Łap!, a ten sobie śpi w najlepsze. Ulubioną porą Jamesa jest pora karmienia. Jego najlepszym przyjacielem jest Szeregowy. Ogólnie lubiany w Zoo, ale uważany za dziwaka.

Proszę nie rozwijać tej strony, zaklepuję ją sobie. Pingwiniafanka1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki